mboost-dp1
Det ultimative drukspil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
er igang med at lave et brætspil til brug på festivaller og så tænkte jeg om der var nogen der havde nogle ideer?
spillet tager udgangspunkt i matador, hvilket også er måden man bevæger sig rundt på banen på, og så kan man ramme nogle forskellige felter som gør at man skal gøre nogle forskellige ting
mit spørgsmål er herpå: hvilke ting?
det behøver ikke være drikkeregler det hele..
vulgære, pinlige, smertefulde, osv...
håber at der kommer nogle guldkorn.. mikael
spillet tager udgangspunkt i matador, hvilket også er måden man bevæger sig rundt på banen på, og så kan man ramme nogle forskellige felter som gør at man skal gøre nogle forskellige ting
mit spørgsmål er herpå: hvilke ting?
det behøver ikke være drikkeregler det hele..
vulgære, pinlige, smertefulde, osv...
håber at der kommer nogle guldkorn.. mikael
Sut din sidemand m/k 's bryst nipple.. Den er meget sjov når man er godt fuld, i sær hvis nogle sidder ved siden af en pige og andre ved siden af drenge.
Find "Spark Røv" spillet frem fra den originale tæskeholds video. Der er massere af bud..
Ellers så har jeg det ultimative drukspil, det kræver desværre bare et billiardbord.
Reglerne er baseret på et standard spil kegler.
(Rødt og blegt giver 2 point, hver kegle giver 1 point, hvid kugle i hul giver 1 point).
Drukreglerne er som følger.
Hver gang du laver "skævt" (dvs. rammer kegler med den røde, den røde i hul etc. Altså hver gang du mister point) skal du drikke 1 tår pr point.
Hver gang du laver "gode" (altså får point) skal modstanderen drikke 1 tår pr. point.
Man spiller til 100, når en spiller passere 50 point er der fællesskål. (Og så selvom det ikke længere er første gang den pågældende spiller passere 50 (som hvis han laver skæve efter at have passeret 50)).
Hver gang en spiller siger skål, er der fællesskål.
Og det er ca. det.
Det lyder ikke af særligt meget, men det skal sige at på trods af at jeg har spillet det massere af gange. Så har jeg kun en gang prøvet at en spiller nåede 100 point. Primært fordi at jo flere fejl du laver, jo fuldere bliver du, og jo flere fejl laver du.
Det er yderst underholdende og du bliver stegt på ingen tid :-)
Vi har også et hjemmelavet lamineret brætspil som vi plejer at spille i vores lejr på Roskilde, meget i stil med hvad det lyder som om at du er igang med at lave.
Problemet er bare at jeg aldrig kan huske hvordan det foregår når jeg kommer hjem fra Roskilde. Så kan desværre ikke hjælpe der (men skal prøve at huske at tage billede af bræt og regler i år...)
Ellers så har jeg det ultimative drukspil, det kræver desværre bare et billiardbord.
Reglerne er baseret på et standard spil kegler.
(Rødt og blegt giver 2 point, hver kegle giver 1 point, hvid kugle i hul giver 1 point).
Drukreglerne er som følger.
Hver gang du laver "skævt" (dvs. rammer kegler med den røde, den røde i hul etc. Altså hver gang du mister point) skal du drikke 1 tår pr point.
Hver gang du laver "gode" (altså får point) skal modstanderen drikke 1 tår pr. point.
Man spiller til 100, når en spiller passere 50 point er der fællesskål. (Og så selvom det ikke længere er første gang den pågældende spiller passere 50 (som hvis han laver skæve efter at have passeret 50)).
Hver gang en spiller siger skål, er der fællesskål.
Og det er ca. det.
Det lyder ikke af særligt meget, men det skal sige at på trods af at jeg har spillet det massere af gange. Så har jeg kun en gang prøvet at en spiller nåede 100 point. Primært fordi at jo flere fejl du laver, jo fuldere bliver du, og jo flere fejl laver du.
Det er yderst underholdende og du bliver stegt på ingen tid :-)
Vi har også et hjemmelavet lamineret brætspil som vi plejer at spille i vores lejr på Roskilde, meget i stil med hvad det lyder som om at du er igang med at lave.
Problemet er bare at jeg aldrig kan huske hvordan det foregår når jeg kommer hjem fra Roskilde. Så kan desværre ikke hjælpe der (men skal prøve at huske at tage billede af bræt og regler i år...)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.