mboost-dp1

DMN'02

Gå til bund
Gravatar #1 - Yasw
16. sep. 2002 16:36
Er der andre herinde fra der har deltaget i kvalifikationen til DM i Nørd på boomtown netcaféerne?

Jeg var lige derinde i dag og fik skiftet Hercules kortet på 1,45min og fik 53/30 i UT.
Hvis nu bare de gad at opdatere www.pricom.dk/dmn så man kunne se om man var gået videre eller ej.
Gravatar #2 - Gruesome
16. sep. 2002 20:45
Well, tillykke hvis du vandt, synes nu stadig det er blasfemi at kalde det for DM i nørd... der er ikke noget nørdet ved at sætte et printkort i og slet ikke et GFX-kort?! Og hvad gør UT til et nørde spil?
Gravatar #3 - west
16. sep. 2002 20:48
Alle rigtige nørder bruger da en form for popup blocker?

Hvilket forhindrer mig i at se siden.
Hmm ...

Eller også er det bare mig ...
Gravatar #4 - Yasw
16. sep. 2002 21:00
Jeg er egentlig ligeglad med om det er rigtigt eller ej. Det er en chance for at vinde en computer til 50.000kr, og det skal man da ikke snyde sig selv for.
Gravatar #5 - Gruesome
16. sep. 2002 21:17
Nej det er seføli' rigtigt, og hvis jeg ikke ønskede dig held og lykke i den sidste post får du det nu :)
Held og lykke og håber du vinder :]
Gravatar #6 - funkymonkey
17. sep. 2002 14:12
Jeg tror ikke du går videre, jeg læste om en fyr der skiftede det på 54 sekunder, det skulle ikke undre mig om der var andre som var lige så fikse på fingrene.
Anyway good luck
Gravatar #7 - Yasw
17. sep. 2002 17:01
Det er jo ikke kun tiden der tæller. Der er jo også frags i UT at betragte og der ligger jeg vist udemærket. Boomtown-manden sagde ihvertfald at det var i den højere ende.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login