mboost-dp1
e-boks.dk
Vil bare lige gøre lidt reklame for e-boks.dk.
Til dem der ikke allerede er tilmeldt, vil jeg anbefale jer at gøre det med det samme. Vi snakker og drømmer alle om det papirløse samfund, men vi ved jo kun alt for godt at det er gået den modsatte vej, siden computerens indtog. Men nu har alle chancen for at modtage post fra diverse virksomheder, kommuner m.m. på elektronisk form. Det er ganske vist sikkert kun brøkdele af sin post man kan modtage på e-boks, men mange virksomheder er på vej, og mon ikke der nok skal komme endnu flere hvis der er mange der bruger det.
Nåja, det er naturligvis gratis. Så kald på venner og naboer, for nu skal der wrestl...ehm tilmeldes til e-boks.dk :)
Til dem der ikke allerede er tilmeldt, vil jeg anbefale jer at gøre det med det samme. Vi snakker og drømmer alle om det papirløse samfund, men vi ved jo kun alt for godt at det er gået den modsatte vej, siden computerens indtog. Men nu har alle chancen for at modtage post fra diverse virksomheder, kommuner m.m. på elektronisk form. Det er ganske vist sikkert kun brøkdele af sin post man kan modtage på e-boks, men mange virksomheder er på vej, og mon ikke der nok skal komme endnu flere hvis der er mange der bruger det.
Nåja, det er naturligvis gratis. Så kald på venner og naboer, for nu skal der wrestl...ehm tilmeldes til e-boks.dk :)
Kanon idé. Ser også ud til at virke fint unde ie 6.0...En skam det ca er det eneste det virker under (og så netscape men hvem bruger det). En skam at de ikke har brugt mere energi på at lave det tilgængeligt for folk der IKKE har råd til Mac og Windåse... I Opera kan man lige få den til at vise lidt af siden, men smukt er det ikke, og hvis man scouter videre på siden finder man lige pludselig http://www.e-boks.dk/tempfiles/100.asp ... Tempfiles??? Troede da den var lagt online :)=
Det var så bare lige mit rant...
Godt man køre WinXP og IE 6.0 så man kan benytte sig af denne glimrende service ellers :D
Det var så bare lige mit rant...
Godt man køre WinXP og IE 6.0 så man kan benytte sig af denne glimrende service ellers :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund