mboost-dp1
En der kunne tænke sig....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
nice.. troede jeg var den eneste der gerne ville tjene 100kr.. godt der også er andre..
nå men så må vi arbejde
nå men så må vi arbejde
Altså, nu lyner jeg lige ned, og så klarer du vel bare resten.Alrekr (16) skrev:Hvordan kan jeg tjene 100 boobs?
@8
Nice at hører at der er andre der også skal til Start! Festival.. De har brug for så mange gæster som muligt!
Personligt skal jeg derind til Reunion for det gamle teknikkerhold. Det er altid fedt med en festival der giver både indgang og øl :-)
Og så får vi samtidig også chancen for at moppe de nye teknikkere, så det er bare ekstra bonus :-)
Pissegodide!
Kommer du til Start-festivalen?
Nice at hører at der er andre der også skal til Start! Festival.. De har brug for så mange gæster som muligt!
Personligt skal jeg derind til Reunion for det gamle teknikkerhold. Det er altid fedt med en festival der giver både indgang og øl :-)
Og så får vi samtidig også chancen for at moppe de nye teknikkere, så det er bare ekstra bonus :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.