mboost-dp1
Er du freelance grafiker der mangler referencer? - Så har jeg en lille opgave!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej,
Som titlen beskriver søger jeg en freelance grafiker, som mangler referencer.
Jeg skal have produceret et lille Banner (468 x 60)
Banneret skal placeres på mit site NemProgrammering.dk ( lav din egen hjemmeside )
Da jeg er på et strengt budget kan jeg desværre ikke betale dig for det, og det er derfor udelukkende en reference opgave.
Skriv hvis du er frisk!
Som titlen beskriver søger jeg en freelance grafiker, som mangler referencer.
Jeg skal have produceret et lille Banner (468 x 60)
Banneret skal placeres på mit site NemProgrammering.dk ( lav din egen hjemmeside )
Da jeg er på et strengt budget kan jeg desværre ikke betale dig for det, og det er derfor udelukkende en reference opgave.
Skriv hvis du er frisk!
http://www.nemprogrammering.dk/tjen/start_tjen.php skrev:Tjen penge på din hjemmeside
Ved at følge og læse de nedenfor præsenterede artikler vil du blive godt klædt på til at tjene penge på din ekstisterende eller kommende hjemmeside!...
Stiver112 (1) skrev:Da jeg er på et strengt budget kan jeg desværre ikke betale dig for det, og det er derfor udelukkende en reference opgave.
Betyder det, at det er spild af tid at læse artiklerne under menupunktet "Tjen penge på din hjemmeside"?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.