mboost-dp1

Et spørgeskema fra min lillebrors gruppe (multimediadesigner)

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
12. feb. 2013 08:36
Jeg tænkte jeg lige ville hjælpe min brors gruppe lidt på vej, og håber at et par af jer måske vil bruge 2 minutter på nedenstående spørgeskema.

http://www.surveymonkey.com/s/V6JH8C8

Kom frisk, og på forhånd, og på vegne af min bror og hans gruppe, mange tak for hjælpen

- Dennis
Gravatar #2 - IT-ekspert Kejser
12. feb. 2013 08:51
Done.

De bør måske overveje at ændre formuleringen at svarmulighed nr. 2 i sidste spørgsmål. De spørger om man kender Jabra og en af svarmulighederne er "Ja - men jeg kender dem ikke". Jeg gætter på at de i virkeligheden spørger om man har hørt om Jabra.
Gravatar #3 - Hubert
12. feb. 2013 08:52
milandt (1) skrev:
Jeg tænkte jeg lige ville hjælpe min brors gruppe lidt på vej, og håber at et par af jer måske vil bruge 2 minutter på nedenstående spørgeskema.

http://www.surveymonkey.com/s/V6JH8C8

Kom frisk, og på forhånd, og på vegne af min bror og hans gruppe, mange tak for hjælpen

- Dennis

Jeg tror der er en fejl i det skema. Da jeg var færdig med første og trykkede på næste side kom der var en side med en tilbage knap og en færdig knap?
Gravatar #4 - Slettet Bruger [1125389522]
12. feb. 2013 08:53
Du kan fortælle ham at han burde gå gennem sit spørgeskema:

Jeg valgte
Spørgeskema skrev:
Facebook

samtidig med
Spørgeskema skrev:
Jeg bruger ikke sociale medier på internettet

Jeg har desværre aldrig hørt om intetnettet.
Spørgeskema skrev:
Jeg bruger ikke intetnettet

Jeg er også meget glad for min vil, dog har den ikke bluetooth
Spørgeskema skrev:
Ja jeg har en vil med bluetooth,

Synes man virker lidt uvigtig når man svarer på et spørgeskema der tydeligvis ikke har været kigget i gennem. Som regel lader jeg kigge et spørgeskema igennem inden det bliver taget i brug. Lad en bror(!), andet familiemedlem eller en ven se på den inden. Få dem til at tage den, giver tingene mening? Det er lidt som når en ansøgning (jeg har læst min andel) bliver sendt ud og der er meget åbenlyse stavefejl, det giver ikke ligefrem "ansæt" følelsen.
Gravatar #5 - milandt
12. feb. 2013 09:15
Hubert (3) skrev:
Jeg tror der er en fejl i det skema. Da jeg var færdig med første og trykkede på næste side kom der var en side med en tilbage knap og en færdig knap?
Jeg ved faktisk ikke om side to skal indeholde noget. Det kan være der er nogle conditional spørgsmål, men ellers ja, det er lidt spøjst at der blot er en tilbage og en færdig knap.

Yvossen (4) skrev:
Synes man virker lidt uvigtig når man svarer på et spørgeskema der tydeligvis ikke har været kigget i gennem.
Jeg er ikke uenig med dig, men husk på at det er et spørgeskema med nogle spørgsmål, så selvfølgelig kan du svare i øst og vest og få et samlet billede der ikke give mening. Selvom man kan kontrollere en del omkring hvad du skal spørges om ud fra dine tidligere svar, så er det ikke et stykke kode du kan kompile, så selvfølgelig kan du få noget til at virke misvisende hvis du bevidst forsøger at sabotere logikken (eller mangel på samme) i spørgeskemaet.
Gravatar #6 - milandt
12. feb. 2013 09:15
Hr. Kejser (2) skrev:
De bør måske overveje at ændre formuleringen at svarmulighed nr. 2 i sidste spørgsmål. De spørger om man kender Jabra og en af svarmulighederne er "Ja - men jeg kender dem ikke". Jeg gætter på at de i virkeligheden spørger om man har hørt om Jabra.
True, god pointe
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login