mboost-dp1
EU siger OK til SW-patenter
#$£#¤@@£$@£€@£€#%#%€@£!#
Men der ser da ud til at være (et meget lille) håb endnu:
Men der ser da ud til at være (et meget lille) håb endnu:
Her venter flere besværligheder, for Europa-Parlamentet har allerede én gang stillet sig meget kritisk over for patenter på software. Mange af parlamentets forbehold er dog fjernet i det direktivforslag, som EU's Ministerråd er nået frem til, og der er derfor lagt op til flere konfrontationer.
For mit egent vedkommende, så kan jeg kun sige, at det her koster dem min stemme.
Jeg har alle intentioner om at holde både MEP'ere og MF'ere demokratisk ansvarlige for dette slag mod software industrien!
At parlamentet stadig kan skyde det her ned, er i det mindste et lille lyspunkt.
Men det ændre ikke på, at de politikere der gambler sådan her med hele IT industrien, må tage konsekvensen næste gang der bliver valg.
Og så vil jeg skide på, og jeg skal skal stemme mod min normale overbevisning, for det her er fandme noget svineri!
Jeg har alle intentioner om at holde både MEP'ere og MF'ere demokratisk ansvarlige for dette slag mod software industrien!
At parlamentet stadig kan skyde det her ned, er i det mindste et lille lyspunkt.
Men det ændre ikke på, at de politikere der gambler sådan her med hele IT industrien, må tage konsekvensen næste gang der bliver valg.
Og så vil jeg skide på, og jeg skal skal stemme mod min normale overbevisning, for det her er fandme noget svineri!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund