mboost-dp1

EU siger OK til SW-patenter

Gå til bund
Gravatar #2 - BurningShadow
16. dec. 2004 16:21
#$£#¤@@£$@£€@£€#%#%€@£!#

Men der ser da ud til at være (et meget lille) håb endnu:

Her venter flere besværligheder, for Europa-Parlamentet har allerede én gang stillet sig meget kritisk over for patenter på software. Mange af parlamentets forbehold er dog fjernet i det direktivforslag, som EU's Ministerråd er nået frem til, og der er derfor lagt op til flere konfrontationer.
Gravatar #3 - m_abs
16. dec. 2004 22:23
Endnu et bevis på vores politikere og EU (især) ikke vil befolkning det bedste.
Gravatar #4 - sKIDROw
17. dec. 2004 01:51
For mit egent vedkommende, så kan jeg kun sige, at det her koster dem min stemme.
Jeg har alle intentioner om at holde både MEP'ere og MF'ere demokratisk ansvarlige for dette slag mod software industrien!
At parlamentet stadig kan skyde det her ned, er i det mindste et lille lyspunkt.
Men det ændre ikke på, at de politikere der gambler sådan her med hele IT industrien, må tage konsekvensen næste gang der bliver valg.
Og så vil jeg skide på, og jeg skal skal stemme mod min normale overbevisning, for det her er fandme noget svineri!
Gravatar #6 - sKIDROw
22. dec. 2004 13:52
For helvede hvor jeg elsker polen!!!... :)
Og hvad helvede blander en *FISKERI* kommisær sig i et IT direktiv for??????
Inden forslaget vedtages, skal det selvfølgelig formuleres så software bliver udelukket.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login