mboost-dp1
ey!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (15) skrev:Kan man overhovedet blive fuld af sådan noget som pjat?
Tager du det som seriøst ment?
Zhadow (14) skrev:Du er fuld af pjat!
Nu skal du være flink ved ham. Som det misfoster, som han er, tog hans fødsel seks dage, og hans spawnpoint holdt hvile på syvende dagen.
I er sgu heldige! Jeg har aldrig fødselsdag, lige pludselig eksisterede jeg bare, og så så jeg mig lidt omkring, og tænkte "fuck, her er kedeligt", så brugte jeg seks dage på at skabe alt omkring mig.
Men det er ikke nemt at være mig, for der er efterhånden ikke så mange, her omkring, der tror på mig. De fleste af dem der gør, er fattige syd, og øst europære, og snot dumme amerikanere.
Og så vil jeg i øvrigt godt lige indskyde, at min søns mor ikke var jomfru, da jeg hoppede på hende...
Men det er ikke nemt at være mig, for der er efterhånden ikke så mange, her omkring, der tror på mig. De fleste af dem der gør, er fattige syd, og øst europære, og snot dumme amerikanere.
Og så vil jeg i øvrigt godt lige indskyde, at min søns mor ikke var jomfru, da jeg hoppede på hende...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.