mboost-dp1
Fars dag - gode idéer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu er det jo snart fars dag (på søndag!) og så skal man jo hædre sin far ved at købe en eller anden gave..
Jeg har så en far, som enten ønsker sig et GPS ur til 3400 kr. eller sokker til 190 kr. pr. par, og som absolut ikke tager sig til takke med en hjemmelavet tegning, lie meget hvor mange timer man har lagt i det kunstværk..
De sidste 5-6 år har min lillebror givet "gavekort" til en tur i biffen til stort set alle i familien, hvilket min far udtrykte en del utilfredshed med sidst, da han aldrig har været i biografen hvor min lillebror har betalt billetten, selvom han har indtil flere gavekort hængene på opslagstavlen..
Jeg mangler altså nogle idéer til hvad jeg skal købe.. Prisklassen skal være de 250 kr. og hvislortet gaven kan købes over nettet så jeg er fri for at bevæge mig alt for meget rundt, så er det bare et fucking plus!
For lige at give jeg lidt idé-inputs, så har han lige fået ny bil, som han går meget op i.. Hvis man altså kunne købe et eller andet til den, som han ikke har (han har automatisk p-skive, dk-skilt og isskraber...!) så ville det jo være bekvemt..
Han går også op i at løbe, men svjv har han også alt udstyret der, og nægter altså at købe løbesokker til ham for flere hundrede kroner..!
Cognac og diverse spiritus er også lidt ligegyldigt, da han altid får det af mine halvsøskende, så nu har en vidst 4 Renault Cognac stående..
Så kom med nogle idéer! Og de skal fandeme være gode!
Jeg har så en far, som enten ønsker sig et GPS ur til 3400 kr. eller sokker til 190 kr. pr. par, og som absolut ikke tager sig til takke med en hjemmelavet tegning, lie meget hvor mange timer man har lagt i det kunstværk..
De sidste 5-6 år har min lillebror givet "gavekort" til en tur i biffen til stort set alle i familien, hvilket min far udtrykte en del utilfredshed med sidst, da han aldrig har været i biografen hvor min lillebror har betalt billetten, selvom han har indtil flere gavekort hængene på opslagstavlen..
Jeg mangler altså nogle idéer til hvad jeg skal købe.. Prisklassen skal være de 250 kr. og hvis
For lige at give jeg lidt idé-inputs, så har han lige fået ny bil, som han går meget op i.. Hvis man altså kunne købe et eller andet til den, som han ikke har (han har automatisk p-skive, dk-skilt og isskraber...!) så ville det jo være bekvemt..
Han går også op i at løbe, men svjv har han også alt udstyret der, og nægter altså at købe løbesokker til ham for flere hundrede kroner..!
Cognac og diverse spiritus er også lidt ligegyldigt, da han altid får det af mine halvsøskende, så nu har en vidst 4 Renault Cognac stående..
Så kom med nogle idéer! Og de skal fandeme være gode!
newz-Wraith (5) skrev:Har han et yndlingsmagasin.. så kan du evt. give ham et halvt år eller noget i den dur??
Nej, han læser kun diverse erhvervsting (Mandag Morgen, Ugebrevet A4 etc.)
Men sådan noget iForm eller hvad de der løbe blade hedder var da egentlig en god idé..
vandfarve (14) skrev:... eller den lyserøde iPad, jeg har i overskud, da Lingie ikke ville have den.
Jeg troede vi blev enige om, at den iPad var en gave til mig fordi jeg har købt flybillet til det?!?
holmen (19) skrev:Hvad med tåsokker, eller hvad hvad det er for nogen, der er blevet linket til herinde et par gange.
Har faktisk overvejet at købe sådan nogle grimme sko, men de er jo fantastisk grimme og dyre... Og grimme
holmen (21) skrev:Fædre på alder med din far, bekrymer sig ikke om det er grimt, bare det er funktionelt.
True dat.. Men så er problemet bare prisen (og stadigvæk at de er grimme!)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.