mboost-dp1
FEST, og alle er inviteret!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej drengene, og tøser!
En af mine venners venner holder fest, men de har et problem, der er for mange kvindelige deltagere i forhold til mængden af single fyre :(
Så jeg har fået af vide at jeg bare kan invitere alle dem med som jeg har lyst til, så det vil gøre, og i skal selvfølgelig også have buddet! Festen afholdes i Fredericia, Dalegade 40b, stuen, hos Diana Rolle. Selv er hun gift, men hendes veninder skulle efter sigende være på jagt efter fyre. Og så er der alle jer! Kom og vær med, og inviter alle jeres venner på Facebook, Google Plus eller IRC!
Vi starter kl 7 og fortsætter hele natten. Barskabet er fyldt og venter på jer.
Spred ordet!
En af mine venners venner holder fest, men de har et problem, der er for mange kvindelige deltagere i forhold til mængden af single fyre :(
Så jeg har fået af vide at jeg bare kan invitere alle dem med som jeg har lyst til, så det vil gøre, og i skal selvfølgelig også have buddet! Festen afholdes i Fredericia, Dalegade 40b, stuen, hos Diana Rolle. Selv er hun gift, men hendes veninder skulle efter sigende være på jagt efter fyre. Og så er der alle jer! Kom og vær med, og inviter alle jeres venner på Facebook, Google Plus eller IRC!
Vi starter kl 7 og fortsætter hele natten. Barskabet er fyldt og venter på jer.
Spred ordet!
M̟̦̺͎̖̙̖̐̄ͬͬͥͪ͋ͅả̶̮͈̫̏̋̈̑́̔̈́ͥ̕͝ͅk̷̞̟̮̊̒͜e̶̹͉̞̬̦̮̓͋̓ͬͯ̎ͪ̏̀ͅy̴͉͔͔̤͚͎͍̔̈́̔̉̀͝ (6) skrev:Hun har ikke hjort mig noget, brudepigerne er stadig i deres kjoler. Man må gerne være klædt ud forresten.
Tak, men det er ikke nødvendigt for mit vedkommende.
Jeg var der lige.. navnet på postkassen vr rigtig nok, men damen kendte ikke noget til nogen fest.
Mon ikke der er en nabo der tager pis på en anden?
Mon ikke der er en nabo der tager pis på en anden?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.