mboost-dp1

FEST, og alle er inviteret!

Gå til bund
Gravatar #1 - Makey
22. okt. 2011 16:37
Hej drengene, og tøser!

En af mine venners venner holder fest, men de har et problem, der er for mange kvindelige deltagere i forhold til mængden af single fyre :(

Så jeg har fået af vide at jeg bare kan invitere alle dem med som jeg har lyst til, så det vil gøre, og i skal selvfølgelig også have buddet! Festen afholdes i Fredericia, Dalegade 40b, stuen, hos Diana Rolle. Selv er hun gift, men hendes veninder skulle efter sigende være på jagt efter fyre. Og så er der alle jer! Kom og vær med, og inviter alle jeres venner på Facebook, Google Plus eller IRC!

Vi starter kl 7 og fortsætter hele natten. Barskabet er fyldt og venter på jer.

Spred ordet!
Gravatar #2 - LinguaIgnota
22. okt. 2011 16:41
...
Gravatar #4 - Spiderboy
22. okt. 2011 17:02
For mange kvinder og for få fyre siger du?

Jeg tror jeg springer over. :-)
Gravatar #5 - Qw_freak
22. okt. 2011 17:21
Hvad har hun gjort dig=???
Gravatar #6 - Makey
22. okt. 2011 17:25
Hun har ikke hjort mig noget, brudepigerne er stadig i deres kjoler. Man må gerne være klædt ud forresten.
Gravatar #7 - Brugernavn
22. okt. 2011 17:35
M̟̦̺͎̖̙̖̐̄ͬͬͥͪ͋ͅả̶̮͈̫̏̋̈̑́̔̈́ͥ̕͝ͅk̷̞̟̮̊̒͜e̶̹͉̞̬̦̮̓͋̓ͬͯ̎ͪ̏̀ͅy̴͉͔͔̤͚͎͍̔̈́̔̉̀͝ (6) skrev:
Hun har ikke hjort mig noget, brudepigerne er stadig i deres kjoler. Man må gerne være klædt ud forresten.

Tak, men det er ikke nødvendigt for mit vedkommende.
Gravatar #8 - KaW
22. okt. 2011 17:53
Troll? :P
Gravatar #9 - Makey
22. okt. 2011 19:08
Har forresten også en lejlighed folk kan crashe i hvis det er. Medbring selv sovegrej.

Baren er noget større end jeg troede, vi har ca. 25 flasker assorteret alcohol af diverse slags og ca. 2 rammer øl til fri afbenyttelse.

"I'm not trolling" for at quote Boxxy.
Gravatar #10 - vandfarve
22. okt. 2011 19:15
Bringer du ud? - du må selv vælge, hvilken af dine varer.

PS: Jeg er på Langeland i weekenden.
Gravatar #11 - Slettet Bruger [4089791068]
22. okt. 2011 19:27
Jeg var der lige.. navnet på postkassen vr rigtig nok, men damen kendte ikke noget til nogen fest.
Mon ikke der er en nabo der tager pis på en anden?
Gravatar #12 - Makey
23. okt. 2011 01:49
Niks. Nå, glemte sq lidt om det her Newz mens vi drak, men nu er jeg da hjemme igen. Et par random folk mødte op, blandt andet en Lette (Det hedder folk fra Letland velsagtens?).

Måske med længere varsel man kan få flere folk til at møde op igen :D
Gravatar #13 - Alrekr
23. okt. 2011 09:07
Makey (12) skrev:
blandt andet en Lette

Det var da sikkert Terra.
Gravatar #14 - on_dope
23. okt. 2011 10:22
øøøv peecee.dk er nede.. Skandale :)
Gravatar #15 - terracide
23. okt. 2011 11:39
Alrekr (13) skrev:
Det var da sikkert Terra.

Priekā!

Noget nær det eneste jeg kan huske rfa kampdruk med letterne der skulle have været udsendt sammen med os...men nej, er ikke lette.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login