mboost-dp1

Første Ogg Vorbis plug-in til Nero Burning Rom.

Gå til bund
Gravatar #1 - nielsbuus
3. mar. 2003 13:38
Det første Ogg Vorbis plug-in til Nero er endeligt frigivet. Denne release
understøtter encoding og decoding/brænding af Vorbis i Nero. Den understøtter
dog ikke preview.Instruktioner :

1) Opdater Nero på din computer til den seneste
version, da kun de nyeste Nero versioner understøtter plug-in'et. Hent opdateringen gratis her : ftp://ftp.nero.com/nero551015.exe (engelsk
version)

2) Hent Ogg Vorbis plug-in'et her :
http://geekgossip.net/garbage/nero_vorbis.zip

3) Pak zip-filen ud og placer DLL-indholdet i : C:ProgrammeraheadSharedAudioPlugins

4) Åben Nero og brænd løs!

Jeg har testet det, und es virkt wirklich gut.
Gravatar #2 - sKIDROw
3. mar. 2003 13:47
Sådan.. :)
Gravatar #3 - Xanthia
3. mar. 2003 22:40
*HAPS* :D

takker mester
Gravatar #4 - Gruesome
4. mar. 2003 01:13
Den kunne jeg godt ha' brugt som nyhed i stedet... well nevermind, nu så jeg den da... Tak for linket osv :D

/Kiss my sharries
Gravatar #5 - nielsbuus
4. mar. 2003 09:02
Jeg indsendte den også som nyhed, men Newz-redaktionen afvidste den og sagde "at en enkelt tilføjelse i et program ikke er nyhedsværdigt..."Nåå nej, der skal jo plads til alle deres artikler om mandril-udgivelser, sikkerhedsbrister på Arlas hjemmesider og tips til hvordan man owner de britiske trafiklys... *FNYS* ;)
Gravatar #6 - Cyrack
4. mar. 2003 13:07
Fornemmer man en slags bitterhed? ;)
Jeg synes det burde være på forsiden, evt. under andet...
Gravatar #7 - Net_Srak
5. mar. 2003 14:51
Problemet med nyheder omkring diverse opdateringer, er at hvis vi ikke sorterede lidt idem, ville vi spamme forsiden med den type nyheder. Der findes en række forskellige nyhedstyper, vi bliver nødt til at sortere kraftigt i. Vi har før prøvet at bringe nyheder omkring "mindre relevante" ting, det har som regel den effekt, at der så efterfølgende bliver sendt en stak af samme type nyheder efter devisen "når de har godkendt den, så må denne også være iorden". Det bliver mildest talt til nogle underlige nyheder, eftersom folk naturligvis har forskellige meninger om hvad der er interessant.

Der er sikkert nogle nyheder der måske ikke skulle have været på forsiden, men selvom vi hos newz tænker rimeligt ens, er vi trods alt forskellige. Derfor kommer der en gang imellem nogle lidt underlige nyheder med :-)

Syntes eks. også den med Mandrilen var noget væk fra det normale, men vedkommede der havde godkendt den, havde gjort det fordi en lignende i sin tid var blevet godkendt.

Præcedens kan være noget bøvl :-)

Håber det forklarede lidt....
Gravatar #8 - nielsbuus
21. apr. 2003 08:53
stupid newz.dk - man kan ikke oppe indlæg.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login