mboost-dp1

forkert konto :(

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
7. jul. 2005 22:09
jeg har overført penge til en forkert konto, kan man få oplyst af banken hvem kontoen tilhører?

dette er godt nok min største nedtur i den her måned.

kan vi ikke få en ny kategori der hedder offtopic eller hyggesnak
Gravatar #2 - hundeboll
7. jul. 2005 22:11
Hvad med at spørge banken? Umiddelbart tror jeg godt du kan få pengene tilbage...
Min vatti fik engang indbetalt 3x1500kr over et par måneder. Han valgte dog, som det gode forbillede han er, at vente på beskeden fra banken om, at de ville trække pengene tilbage.

Så jeg mener der er håb forude :)

PS: Hvor mange penge er det ?
Gravatar #3 - SKREWZ
7. jul. 2005 22:14
Du er på det. Læs Tagwalls beskrivelse på http://newz.dk/forum.
Umiddelbart er det mit råd, at du indfinder dig på din lokale bankfilial i dag, og forklarer. Så vidt jeg husker, så er det ikke umuligt at tilbagetrække overførslen -- spørgsmålet er, (igen: Så vidt jeg ved) hvor meget goodwill der skal til.
Gravatar #4 - buch
7. jul. 2005 22:20
okay det var godt.

det var 200 kr. for nogen sjove ting, som jeg enlig ik har brug for :) men stadig lidt surt.

jeg skal helt sikkert ned i banken senere i dag
Gravatar #5 - Simm
12. jul. 2005 16:36
Er der ikke en selvrisiko ved de fleste banker?? mener jeg skal af med 800 kr hvis jeg kommer til at overføre forkert på min netbank og så får jeg så refunderet pengene...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login