mboost-dp1

Gæt hvilken film jeg næsten har glemt

Gå til bund
Gravatar #1 - myplacedk
26. okt. 2011 19:49
Så er det min tur til næsten at have glemt en film. Men hvad hedder den?

Det er en japansk film. Eller kinesisk. Eller noget i den stil.

Jeg tror nok originalsproget er engelsk, eller måske var den bare lavet til det amerikanske marked.

Filmen handler om at der er monstre i vandet, og ingen af dem er Godzilla.

Der er bla. et rigtigt fedt klip, hvor man ser en pige/ung kvinde der sidder i en park og hører musik og læser i en bog eller sådan noget. I baggrunden ser man at alle de andre løber panisk fra et monster. Pludselig går det op for hende at der sker noget bag ved hende. Hun kigger bagud, og BAM, så er hun væk.

Ca. i starten af filmen ser man en ung fyr (en af hovedpersonerne) sælge blæksprutter i en lille bod. De er vist friturestegte eller sådan noget. Han får skældud af en gammel mand (bedstefar?) fordi kunder klager over at nogle af blæksprutterne mangler en arm, og den gamle mand beskylder den unge fyr for at spise dem. Fyren nægter, og et øjeblik senere ser man ham gnave på en afbrækket blækspruttearm.

Og så ... noget med monstre ... vand ... en lille pige ... ting sker ... andre ting sker ikke...

Siger det nogen noget?
Gravatar #2 - LinguaIgnota
26. okt. 2011 19:50
Gravatar #3 - myplacedk
26. okt. 2011 19:55
Jeg tænkte nok at det var spild af tid med så mange detaljer.
Gravatar #4 - myplacedk
26. okt. 2011 20:14
Gravatar #5 - Sanity
26. okt. 2011 20:40
asiatisk vandmonsterfilm (som ikke er Godzilla) havde været nok. Der tænkte jeg også the host.
Gravatar #6 - izym
26. okt. 2011 20:57
Jeg kan huske jeg engang så den til noget LAN, men egentlig ikke rigtig fulgte med i den. Jeg har egentlig villet gense den, men kunne ikke huske navnet på den, så også et tak herfra.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login