mboost-dp1

Gator: Vores software er ikke spyware

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
25. apr. 2005 19:17
Jeg kontaktede februar 2005 "claria", firmaet bag gator, dashbar og alle de ubrugelige tis-programmer.

Jeg spurgte:

"What would you do if spyware becomes illegal?"

Herpå svarede de (tror det var en standard form, men random navn indsat for neden):

"GAIN Publishing programs are not Spyware" efterfulgt af en masse bla bla bla...

Så spurgte jeg: Kan man ikke bare opt-out el. lignende?

"Actually, millions of people use our applications on a daily basis, and
there is a huge number of people installing the applications. We also
daily receive many requests from users who want to download the
applications and aren't sure how. The applications are quite popular."

Så begyndte jeg at grine, HALLO, ALLE JERES PROGRAMMER LIGGER SKJULT INDE I ET ANDET UBRUGELIGT PROGRAM!!!

"In regard to why use it, it makes the setting of the clock (synchronizing
it with an atomic clock, actually)"

Windows' automatiske synchronizer er jo ikke god nok btw!

"We also
daily receive many requests from users who want to download the applications"

Dem der gør det burde skydes... Seriøst..!!

Out and over

Jeldtoft
Gravatar #2 - Wolly
25. apr. 2005 22:19
LOL programmer som GATOR burde forbydes. Jeg har endnu ikke set en eneste ting de kan bruges til!
Gravatar #3 - Bubel
26. apr. 2005 06:16
Grunden til at du får GAIN eller gator installeret er fordi du gerne vil have et program installeret på din pc'er, men du ike vil betale for det.

De fleste steder skiltes der direkte med at der følger GAIN eller gator med det produkt du downloader f.eks. Divx-Player.

Grunden til at i måske bliver sure, er at mange programudviklere vælger ikke at fortælle folk at der følger et reklameprogram med.

For at undgå dette, kan man bruge et site som freewindows.dk der tester de programmer de har liggende for adware.

For at slippe af med adware, spyware osv. kan man benytte et program som adaware fra www.lavasoft.de
Gravatar #4 - jeldtoft
26. apr. 2005 13:28
"We also daily receive many requests from users who want to download the applications and aren't sure how"

Gad godt vide hvem der ligefrem kontakter dem for at få "de der" programmer... Så tænker man sq ikke 100% klart :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login