mboost-dp1
Gode råd om internet forbindelse
Fellow Geeks! Hear me!
Jeg er blevet bedt om at anbefale/anskaffe en internet forbindelse til mine forældre i deres hus langt langt ude på landet.
Hvad skal man vælge?
Det skal gøres så billigt som mulig og fungere uden brok, med de forbehold at de ikke vil betale en formue for en bredbåndsforbindelse de kommer til at bruge to gange om ugen. De gider heller ikke et skod modem der blokerer telefonen når de er på...
Er der nogle derude der har et godt råd til en billig "mellem" løsning?
Er der noget man skal holde sig fra?
Håber I kan hjælpe mig!
Jeg er blevet bedt om at anbefale/anskaffe en internet forbindelse til mine forældre i deres hus langt langt ude på landet.
Hvad skal man vælge?
Det skal gøres så billigt som mulig og fungere uden brok, med de forbehold at de ikke vil betale en formue for en bredbåndsforbindelse de kommer til at bruge to gange om ugen. De gider heller ikke et skod modem der blokerer telefonen når de er på...
Er der nogle derude der har et godt råd til en billig "mellem" løsning?
Er der noget man skal holde sig fra?
Håber I kan hjælpe mig!
http://www.teleprisguide.dk/
Find den forbindelse, der passer. Post herefter navnet på UdbyderX herinde. Er der ikke for mange, der sviner UdbyderX til, så vælg dem. Ellers prøv med den næstbilligste udbyder.
Find den forbindelse, der passer. Post herefter navnet på UdbyderX herinde. Er der ikke for mange, der sviner UdbyderX til, så vælg dem. Ellers prøv med den næstbilligste udbyder.
Kabel modem fra TDC er en udemærket løsning, hvis dine forældre har mulighed for at få det... Der er rigmelig billige priser, hvis ikke man ønsker den høje hastighed. Man kan jo også altid få en ny telefonlinie lagt ind, og så bruge almindeligt modem!
( troede ALDRIG jeg skulle anbefale TDC :-)
( troede ALDRIG jeg skulle anbefale TDC :-)
#Wolly:
Han skriver "internet forbindelse til mine forældre i deres hus langt langt ude på landet"
Tvivler kraftigt på at der er kabel-tv derude, og da slet ikke udbygget til at bruge Oncable Webspeed, da det oftest er bolig komplekser de tilbyder det.
Det der nok er den smarteste metode vil være en dobbelt ISDN linie, når de ikke vil betale for ADSL.
Han skriver "internet forbindelse til mine forældre i deres hus langt langt ude på landet"
Tvivler kraftigt på at der er kabel-tv derude, og da slet ikke udbygget til at bruge Oncable Webspeed, da det oftest er bolig komplekser de tilbyder det.
Det der nok er den smarteste metode vil være en dobbelt ISDN linie, når de ikke vil betale for ADSL.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund