mboost-dp1

Godt nytår

Gå til bund
Gravatar #1 - Deternal
31. dec. 2003 11:34
Godt nytår til alle.

Tak for diskussionerne og til admins'ne for det fede site og det gode arbejde og sidst men ikke mindst tak til alle der poster nyheder.
Gravatar #2 - Blue.
31. dec. 2003 19:13
Hehe... så tror man lige at man skal ind og oprette sådan en tråd, og så er du kommet mig i forkøbet :)

Men ud over det; GODT TUB'ÅR!!!!!!!
Og jeg vil ligeledes takke for alt det arbejde der bliver lagt i at holde denne side oppe. Og self. en tak til dem der sørger for at nyhederne bliver indreporteret og dermed giver vi andre mulighed for at spare en masse tid hver dag, når man ikke selv skal søge efter nyhederne.
Jeg håber at alle får en rigtig god nytårsaften, og at det nye år bringer masser af nye landvindinger indenfor IT-området (man er vel lidt nørd!?) :)
Gravatar #3 - *Iceman
31. dec. 2003 23:35
Hehe...flere sjæle én tanke....God nytår til alle. Da kæresten blev syg, så ændrede planerne sig, så det bare blev en stille aften derhjemme! Men Bombay'en smager lige godt af den grund!

GODT NYTÅR TIL ALLE
Gravatar #4 - bulldog
31. dec. 2003 23:49
GODT NYTÅR !!!
Gravatar #5 - Xanthia
1. jan. 2004 07:47
Ja godt nytår for helvede, nu vil jeg i seng.
Gravatar #6 - XorpiZ
1. jan. 2004 14:44
Godt nytår :D
Gravatar #7 - Kisbye
1. jan. 2004 19:19
Godt Nytår.

Sikke en fest, hele huset ligner et bombet lokum.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login