mboost-dp1
Gorilla Glass
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Diskussionen om hvad der skal til for at ridse en enhed med gorilla glass, er noget der ses ofte på Newz.
Nu synes jeg lige vi skal få det afklaret.
"Gorilla glass" har en hårhed på X - det er kun diamant og safir der kan ridse det.
- er ét af påstandende.
Plot twist; min Galaxy S4 (GG3) er nu fuld af ridser, ligesom min Lumia 800 (GG1) og min iPhone 4s (GG2) også er.
Hvad der præcist har gjort det, ved jeg ikke. men jeg ved at jeg har mishandlet den med nøgler og skruetrækkere, bevist for at demonstrere holdbarheden. Den har ikke været i nærheden af diamanter eller deslige :P
Lumiaen's GG1 gav op da den mødte bunden af en Tuborg glas-flaske (flasken blev SAT på den, ikke slået)
Challenger appears?
Nu synes jeg lige vi skal få det afklaret.
"Gorilla glass" har en hårhed på X - det er kun diamant og safir der kan ridse det.
- er ét af påstandende.
Plot twist; min Galaxy S4 (GG3) er nu fuld af ridser, ligesom min Lumia 800 (GG1) og min iPhone 4s (GG2) også er.
Hvad der præcist har gjort det, ved jeg ikke. men jeg ved at jeg har mishandlet den med nøgler og skruetrækkere, bevist for at demonstrere holdbarheden. Den har ikke været i nærheden af diamanter eller deslige :P
Lumiaen's GG1 gav op da den mødte bunden af en Tuborg glas-flaske (flasken blev SAT på den, ikke slået)
Challenger appears?
Du har prøvet at smadre din Galaxy S4 med vilje?
Edit: Btw hvad blev der af Brugernavn? Han var vidst en af dem der havde sat sig utrolig meget ind i det emne.
Edit: Btw hvad blev der af Brugernavn? Han var vidst en af dem der havde sat sig utrolig meget ind i det emne.
Heldigvis er små ridser ikke synlige. Men de kan mærkes svagt med neglen.
Har voldtaget den med skruetrækkere og nøgler.
Har voldtaget den med skruetrækkere og nøgler.
478907111414718754684 (6) skrev:Jeg tror du skal tænke dig rigtigt god om. Du må gøre et eller andet, der ridser dem. Sand i lommen. Lægge dem med glasset nedad på border, eller lignende. Borde har tit sand på, selvom du ikke ser det.
SlettetBruger (4) skrev:Har voldtaget den med skruetrækkere og nøgler.
Rimelig sikker på det er skruetrækkeren.
Rammen på S4 gør at skærmen ikke er i berøring med den overflade den ligger på btw.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.