mboost-dp1
Gratis McDonalds burgere!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
I stil med sidste gang, så har jeg stadig en simpel hjemmeside, som jeg vil prøve at holde svagt opdateret. Der er en mail I kan skrive ind på, hvis I vil holde siden opdateret. Jeg forventer nu ikke den store interaktion :)
Alrekr (2) skrev:I stil med sidste gang, så har jeg stadig en simpel hjemmeside, som jeg vil prøve at holde svagt opdateret. Der er en mail I kan skrive ind på, hvis I vil holde siden opdateret. Jeg forventer nu ikke den store interaktion :)
Jeg kunne ikke få noget af det til at fungere.
To be fair, der er utrolig få konsulenter i Danmark med Windows Phone erfaring, og få/ingen virksomheder der tilbyder udvikling af dem.Magten (3) skrev:Men er der en Windows Phone app denne gang? :(
Problemet er at udviklere i Danmark ikke gider lære nyt, og der er for meget fokus på produktions-it.
(Modsat, her i Sverige er det en helt anden verden)
apkat (8) skrev:Kilde eller er det bare personlig flame?
markjensen (7) skrev:Er du den nye terra?
That answers that.
SÅ ER DEN FØRSTE COIN PÅ MIN SIDE!!!
Det er bare den fra Facebook. Men hey, så behøver man ikke at løse puslespillet selv.
Personligt har jeg printet billedet ud, fordi appen ikke autofokuserer. Samtidig virker det som om kameraet slet ikke er glad for at læse noget fra en computerskærm, som appen kan forstå.
Det er bare den fra Facebook. Men hey, så behøver man ikke at løse puslespillet selv.
Personligt har jeg printet billedet ud, fordi appen ikke autofokuserer. Samtidig virker det som om kameraet slet ikke er glad for at læse noget fra en computerskærm, som appen kan forstå.
Windcape (6) skrev:To be fair, der er utrolig få konsulenter i Danmark med Windows Phone erfaring, og få/ingen virksomheder der tilbyder udvikling af dem.
Problemet er at udviklere i Danmark ikke gider lære nyt, og der er for meget fokus på produktions-it.
(Modsat, her i Sverige er det en helt anden verden)
Jubel-Idiot
PoulErik (15) skrev:(Modsat, her i Sverige er det en helt anden verden)
Jeg får sådan lyst til at citere min gamle jyske matematiklærer:
Du er en helt, du kan slå en prut uden å vælt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.