mboost-dp1

Har jeg krav på en kvittering fra udlejer for malerarbejdet? Del 2

Gå til bund
Gravatar #1 - Vandborg
2. nov. 2011 16:36
Forsættelse for den her tråd

Jeg har nu fået svar fra huslejenævnet som skriver:

Ovennævnte sag har været sendt til høring hos først advokatfirmaet Henrik Christensen & Partnere og efterfølgende til udlejer, ********.

Huslejenævnet har ikke modtaget nogen respons fra udlejer.

For at Huslejenævnet kan komme videre med sagen, anmodes du om – inden to uger – at fremsende oplysning om, hvor meget du mener, at du skal betale af regningen til maling af lejemålet.

Altså det ligger jo således at jeg ikke tror på han har malet min tidligere lejlighed, så derfor det hele. Men hvordan formulerer jeg det bedst, når nu de ligger op til jeg skal give et bud på det?
Gravatar #2 - Fjolle
2. nov. 2011 17:02
Ikke at jeg ved noget om det, men kunne du ikke få et tilbud fra en maler der viser hvad det ville koste hvis vedkommende ikke skulle male din lejlighed?
Gravatar #3 - Vandborg
2. nov. 2011 17:33
Jo har tænkt på at snakke med en maler..

hvad det ville koste hvis vedkommende ikke skulle male din lejlighed?

forstår ikke lige helt det der?
Gravatar #4 - snesman
3. nov. 2011 12:51
Til rette vedkommende
Vedrørende sag xxxx

Idet jeg ikke mener at der er udført malerarbejde i lejemålet, mener jeg ligeledes ikke at jeg er forpligtet til at betale.

Det behøves vel ikke at formuleres så avanceret. Hvis udlejer kan dokumentere med en regning, er det selvfølgeligt svært for dig.

Dit link til del 1 virker ikke, så det er lidt svært med detaljerne.
Gravatar #5 - Colapusheren
3. nov. 2011 12:59
Er enig med snesman. Hvis du er overbevist om, at han ikke har fået udført et malerarbejder, ville jeg formulere mig nogenlunde sådan.
Gravatar #6 - Vandborg
3. nov. 2011 14:45
snesman (4) skrev:
Dit link til del 1 virker ikke, så det er lidt svært med detaljerne.

fixed
Gravatar #7 - snesman
3. nov. 2011 14:57
Vandborg (6) skrev:
fixed

Du skal holde fast i at betale 0. Du skal nok gentage at du har efterspurgt kvitteringen gentagne gange uden held.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login