mboost-dp1

Hektor eller ikke Hektor?

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
21. jul. 2003 15:35
Hvis jeg husker rigtigt så er Hektor ikke Hektor mere, men hvem var det så jeg syntes at jeg så, der havde skrevet et indlæg her den anden dag (Jeg kan ikke lige finde det)?

Er Hektor ”genoplivet”, eller er han stadig ”død”?
Gravatar #2 - sim
21. jul. 2003 15:49
Mon ikke det er nyheden om printeren Hektor du tænker på?
Gravatar #3 - BurningShadow
21. jul. 2003 16:03
Ikke medmindre at denne printer er oprettet som bruger (hvorfor bookmarkede jeg dog ikke linker?).
Jeg er næsten helt sikker på at der var et indlæg et eller andet sted, der var skrevet af Hektor, efter at han ophørte med at være Hektor.

Nu hvor jeg kommer helt i tvivl om mine observationsevner, så har jeg checket listen over brugere, og har fundet denne imponerende liste over mulige forvekslingsemner:
Hekto
HeltoBot
Hektor
Hektor.
Gravatar #4 - BurningShadow
21. jul. 2003 16:04
Nå så smider jeg resten her, for det ville ikke med i det ovenståendne...

Hektors_Far
Hektors_mor
Hektor_is_a_bitch

Det er muligt at det er enten Hekto, eller Hektor. (ham med dot) jeg har set.

Eller er Hektor ikke død? Er Hektor i virkeligheden bare blevet bortført af rumvæsner (eller går der for meget Elvis i den nu?)?
Gravatar #5 - Xanthia
21. jul. 2003 16:16

JEG er 100% overbevist om at der ligger en kidnapning, eller ihf i det mindste en sammensværgelse af en eller anden art til grund for Hektors pludselige forsvinden.

Og jeg har beviser: Den dag Hektor skrev sit afskedsbrev, skete der det besynderlige, at min vækkeur løb tør for batteri. Og det var aldrig før sket i det halve år jeg havde haft omtalte ur. Det kan da ikke være tilfældigheder, der må helt afgjort ligge et gruopvækkende hemligt regeringsprojekt bag?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login