mboost-dp1
Hjælp til driver og administrator
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej alle
Jeg har to spørgsmål.
Det første er:
Jeg har lige hentet et nyt spil, men det siger at jeg skal opdatere mit grafik kort driver. Men jeg ved ikke om jeg så bare skal gå ind på Nvidias hjemmeside og hente den nyeste driver eller hvad jeg skal?
Det andet er:
Hvad helt præcist sker der hvis man køre et spil som administrator? Har aldrig vidst det og kunne godt tænke mig et svar på det. :)
Jeg har to spørgsmål.
Det første er:
Jeg har lige hentet et nyt spil, men det siger at jeg skal opdatere mit grafik kort driver. Men jeg ved ikke om jeg så bare skal gå ind på Nvidias hjemmeside og hente den nyeste driver eller hvad jeg skal?
Det andet er:
Hvad helt præcist sker der hvis man køre et spil som administrator? Har aldrig vidst det og kunne godt tænke mig et svar på det. :)
mikkel10 (1) skrev:Jeg har lige hentet et nyt spil, men det siger at jeg skal opdatere mit grafik kort driver. Men jeg ved ikke om jeg så bare skal gå ind på Nvidias hjemmeside og hente den nyeste driver eller hvad jeg skal?
Hvis det er et Nvidia grafikkort du har dig, så ville det være et godt bud, ja.
mikkel10 (1) skrev:Hvad helt præcist sker der hvis man køre et spil som administrator? Har aldrig vidst det og kunne godt tænke mig et svar på det. :)
Hva mener du? Der sker vel ikke som sådan noget specielt.
mikkel10 (1) skrev:Hvad helt præcist sker der hvis man køre et spil som administrator? Har aldrig vidst det og kunne godt tænke mig et svar på det. :)
Du giver dit program nogle rettigheder til at skrive og læse informationer som ellers er låst.
Hvis du bliver træt af at skulle give tilladelse til at et program får admin adg hele tiden kan du ændre det i egenskaber under fanen kompatibilitet...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.