mboost-dp1
Hosting Distribution
Hej alle sammen
Ved i om der findes en distribution der er targeted mod Hosting udbydere.
Jeg har ikke sindsygt meget tid, så jeg gider ikke lege med en masse ting, og sætte en masse op (selv om jeg gerne ville).
Det skal være en standard distribution hvor jeg ikke skal gøre meget andet end at ændre det mest nødvendige i configfilerne også måske lige genstarte nogle dæmoner.
Ved i om der findes en distribution der er targeted mod Hosting udbydere.
Jeg har ikke sindsygt meget tid, så jeg gider ikke lege med en masse ting, og sætte en masse op (selv om jeg gerne ville).
Det skal være en standard distribution hvor jeg ikke skal gøre meget andet end at ændre det mest nødvendige i configfilerne også måske lige genstarte nogle dæmoner.
Debianconf (eller hvad den nu hedder) laver selv mange af config filerne for dig, ud fra et sæt vælg du præsenteres for. Kan dog ikke lige huske om det ogs indbefatter Apache, men hey, så slem er apache.conf heller ikke .. :)
Udover det er der i Debian lagt utrolig høj vægt på stabilitet, hvilket også afspejler sig i udvalget af pakker, der er stort, men pr. default ikke ligefrem bleeding edge .. men til gengæld som sagt, yderst stabile.
Opdatering af Debian er latterlig nemt - apt-get update && apt-get upgrade, og så giv den lidt tid til at downloade ....
Yep, jeg er selv 'lidt' Debian farvet, indrømmet.
Men der er sq en grund :)
Udover det er der i Debian lagt utrolig høj vægt på stabilitet, hvilket også afspejler sig i udvalget af pakker, der er stort, men pr. default ikke ligefrem bleeding edge .. men til gengæld som sagt, yderst stabile.
Opdatering af Debian er latterlig nemt - apt-get update && apt-get upgrade, og så giv den lidt tid til at downloade ....
Yep, jeg er selv 'lidt' Debian farvet, indrømmet.
Men der er sq en grund :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund