mboost-dp1

hvad er der sket med " jeg er gud"

Gå til bund
Gravatar #1 - funkymonkey
24. aug. 2002 17:53
Efter en længere "down" periode er www.jegergud.dk nu kommet op igen, men HVAD FANDEN skal det forestille(klik på linket og se hvad jeg mener), er der nogen der er/kender bagmanden bag dette eller ved hvad der er sket?!?!
Gravatar #2 - Menkhaf
24. aug. 2002 18:10
Var da inde paa jegergud for 2/3 dage siden... men der saa den anderledes ud ?
Gravatar #3 - PlattFuss6.7
24. aug. 2002 19:32
hmm

Albertslund Ungdomsboliger, Morbærhaven
Gravatar #4 - hest
25. aug. 2002 04:00
......serveren kommer op igen idag søndag. Den har været en tur hjemme til server i nogle dage for at få fikset nogle blæsere og en skiftet en harddisk der var gået sig en tur...

- Tonny, www.jegergud.dk
Gravatar #5 - hest
25. aug. 2002 07:50
grunden til den viser mbh´s hjemmeside er den dynamiske ip adresse der peger domænet normalt, nu peger på mbh´s firewall som er samme ip adresse som morbærhavens hjemmeside..

lidt tricky, men det er dog trods alt en logisk forklaring.. jegergud.dk er snart tilbage.. patience

- Tonny, jegergud.dk
Gravatar #6 - funkymonkey
25. aug. 2002 15:36
Det var da godt at høre. jeg var lige ved at tro gud ikke havde styr på sagerne og hvis han ikke har, hvem har så?
Håber du besvarer mit/mine spørgsmål, jeg går under navnet "methangas" :)
Gravatar #7 - BurningShadow
25. aug. 2002 15:43
Grunden til at JegErGud.dk er nede, er at hest har fundet ud af J-E-G (BurningShadow) er den eneste sande gud.
#8 - 25. aug. 2002 17:00
så er jegergud.dk oppe at trille igen, dog med ELENDIGE hastigheder, lader til at BBB har problemer med en switch hvilet resulterer i et ganske forfærdeligt pakketab mod omverdene.
Gravatar #9 - martinussen
22. okt. 2002 20:57
Det var da godt!!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login