mboost-dp1

hvem har den sprødeste desktop ?

Gå til bund
Gravatar #1 - hest
7. jun. 2002 19:37
www.ratemydesktop.net

det er i al ydmyghed godt nok migselv der har lavet siden, det bliver den dog ikke mindre kitch af *hehe*

- Tonny
Gravatar #2 - annoia
7. jun. 2002 19:49
Hvorfor kan jeg ikke trykke på desktoppene og se dem? Er det min mozilla der er bustet, eller er det ikke rigtige php-filer man får fat på?
Gravatar #3 - Fafler (RDX)
8. jun. 2002 03:19
Den virker i konqueror, men istedet for at vise operativsystem, burde siden vise hvilken window manager der er tale om, efter som enlightenment ser absolut ens ud, om jeg afvikler den under Linux eller *BSD.
Gravatar #4 - hest
8. jun. 2002 23:32
det kan du have ret i... men det kan du jo altid vælge som kommentar...

men njo om det er linux eller freebsd er i reglen ligegyldigt da de jo bruger samme window managers.... det vil jeg lige kigge på ved lejlighed. tak for responsen
Gravatar #5 - annoia
15. jun. 2002 23:35
Jeg kan stadigvæk ikke se billederne i fuld størrelse, men nu har I da også fået mit billede op. Bare ærgeligt at desktops ofte bliver bedømt ud fra et baggrundsbillede, som desktoppens ejer ikke engang selv har lavet. Endnu sørgeligere, når det samme sker med et theme :/.
Gravatar #6 - annoia
13. jul. 2002 20:28
hest - Hva.. Er den nu død?
Gravatar #7 - Gruesome
14. jul. 2002 12:13
Ser sådan ud :S
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login