mboost-dp1

Hvilket spil

Gå til bund
Gravatar #1 - Makey
26. maj 2011 15:28
Nu har jeg brugt to timer på at finde et spil jeg spillede for et par år siden, men det kan jeg ikke åbenbart. Så nu spørger jeg det alvidende orakel som Newz er, og håber på frelse.

Man spiller en gut skal slå en masse ting ihjel, hvorfor har jeg glemt, men det er sjovt at slå ihjel.
Han bruger et sværd, men det primære våben i de fleste kampe er de minions som man kan spawne. De er blå og slangeagtige og svæver rundt om en. Der er fire slags: Nogle med sværd, nogle med armbryste, nogle som kan ligge sig ned og springe i luften og så nogle "ÜBER"-minions som slår alt ihjel rimelig hurtigt.
Man kan vælge target for sine minions og bruge deres standardangreb eller man kan bruge deres specielle ability som skal bruge noget energi af en slags.
Minions kan opgraderes i levels. De ultimative kan kun opgraderes tre gange i hver af de ting som de kan opgraderes i, resten kan opgraderes op til 8 gange. De kan opgraderes i antal, liv og skade. Så man kan gå fra 2 gutter med sværd til 6, 1 til 4 med armbryste og 1 til 3 eller 4 med suicide bombs.
For at unlocke disse minions skal man samle nogle artifacts op, dette kommer løbende, i starten har man kun sine minions med sværd.
Suicide bombs ligner lidt en betændt sædcelle, stor og rødt hoved med en stenet overflade.

Farverne i spillet er generelt meget ovre i sølv/grå/hvid og så blå til stort set alle abilities.

HALP! Anyone?
Gravatar #2 - LinguaIgnota
26. maj 2011 15:56
Nu er det godtnok lang tid siden, at jeg har spillet det - men der skulle vel aldrig være tale om Tetris?
Gravatar #3 - tazimn
26. maj 2011 16:11
Gravatar #4 - Makey
26. maj 2011 16:15
Ugivelsesår: 2003-2007
Vurderet ud fra grafikkens niveau og så hvornår jeg spillede det.
Det var på to diske og kunne ikke køres uden en af dem var i drevet.
Platform: PC (muligvis også andre)
Gravatar #5 - tazimn
26. maj 2011 16:18
First person eller Third Person?
Gravatar #6 - Makey
26. maj 2011 16:22
Third person
Singleplayer
Gravatar #7 - tazimn
26. maj 2011 16:25
Hvordan er kameraet placeret? Som i Oblivion eller mere som Diablo?
Gravatar #8 - Makey
26. maj 2011 16:32
Hah, så fandt jeg det. Havde ikke selv søgt på Third person eller tænkt over det før så lige pludselig hjalp google mig gevaldigt meget da jeg kom ind på denne liste over Third Person Action RPG games og derefter hurtigt fandt det ud fra udgivelsesåret som rigtignok var 2003.

Chaos Legion hedder spillet.

Tak for hjælpen <3
Gravatar #9 - Alrekr
26. maj 2011 16:56
Selv tak.
Gravatar #10 - MiniatureZeus
26. maj 2011 17:13
Alrekr (9) skrev:
Selv tak.

Hov hov, det var mig han takkede!
Gravatar #11 - Daniel-Dane
26. maj 2011 17:49
Er det ikke Ronson, folk normalt takker?
Gravatar #12 - Chewy
26. maj 2011 17:54
@11
Er det ikke Ronson, folk normalt takker?

Mit fjernsyn påstår at det er D:E:R.. Og mit fjernsyn har endnu ikke taget fejl!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login