mboost-dp1
Hvornår letter Tycho Brahe?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ifølge slashdot er det fredag, men ifølge http://www.copenhagensuborbitals.com/campaignjune2... er det allerede i morgen. Er det forkert hvad der står på slashdot, eller har de en kilde, som er mere uptodate end Copenhagen Suborbitals egen hjemmeside?
Det kommer an på vejret. Lige nu er været så godt, at det allerede kan blive i morgen, torsdag, men de har clearance indtil tirsdag den 7., i næste uge. Hvis de ikke får den op inden dag, kan der gå op til 2 uger før de igen får mulighed, da der skal være en militærøvelse i området. Sidste dag er i midten af juli. Men mon ikke de skyder den afsted i morgen? Det håber jeg i hvert fald
Nu er deres hjemmeside blevet opdateret, og den siger også fredag nu.
Sidste år tror jeg også ing.dk blev opdateret hurtigere end Copenhagen Suborbitals egen hjemmeside. Måske de har for travlt med deres raket til at opdatere hjemmeside.
Jeg så din besked i morges og checkede ing.dk, og de sagde faktisk også fredag. Men jeg havde ikke tid til at svare med det samme.Alrekr (2) skrev:Det har hele tiden været torsdag. Det har ing.dk i hvert fald sagt hele tiden.
Sidste år tror jeg også ing.dk blev opdateret hurtigere end Copenhagen Suborbitals egen hjemmeside. Måske de har for travlt med deres raket til at opdatere hjemmeside.
Ja, du griner. Men så tag et kig på billederne af deres raket og se om du stadig kan grine.apkat (5) skrev:Hihi
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.