mboost-dp1

I used Google Glass

Gå til bund
Gravatar #1 - Chewy
25. feb. 2013 22:56
Gravatar #2 - Magten
25. feb. 2013 23:14
Jjeg glæder mig til at se mere til det, og ikke mindst til det færdige produkt er på hylden med prisskilt. Jeg tvivler dog på jeg vil komme til at rende rundt med et par for jeg bryder mig vitterligt ikke om voice control.

Men jeg er ikke i tvivl om at Google har fat i noget godt her.
Gravatar #3 - Chewy
25. feb. 2013 23:25
Jeg håber også at der på sigt bliver mulighed for en eller anden form for "keyboard" kontrol...
Et tyndt sleeve man tager på armen, eller lign...
Til at starte med kunne det også være interessant med en form for semi-kontrol fra den mobil man har hooket up via bluetooth.
Det skal så dog kun være ting som der skal startes, og så bare køre. F.eks. gps, film klip (forestil dig at ha´ en TED Talk kørende mens du vasker op), G+ hangouts, musik playlist (jeg forestiller mig at der dukker et billede af coveret op i 3-5 sekunder, når et nyt nummer starter), etc..

Og så at der kommer noget ordentlig dansk stemmekontrol..
Gravatar #4 - csstener(^,^)
26. feb. 2013 04:38
det største problem ved dette tror jeg bliver om Google Glass kan finde ud af at genkende hvad man siger mens der en masse larm/støj i bagrunden.
Gravatar #5 - Nåkja
26. feb. 2013 13:56
csstener (4) skrev:
det største problem ved dette tror jeg bliver om Google Glass kan finde ud af at genkende hvad man siger mens der en masse larm/støj i bagrunden.

De bruger ikke en konventionel mikrofon. I stedet lytter de til vibrationer i dit kranie. Det er også den måde, de leverer lyd til dig på. Så ikke alene er der ingen støj. De ved også at det er dig, der siger noget og ikke din onde tvilling, htmlstener.
Gravatar #6 - gramps
26. feb. 2013 14:05
csstener (4) skrev:

Det kan Google allerede finde ud af. Hvis jeg kører i bilen og får passageren til at aktivere Google Now, så skal jeg blot slukke radioen, og stemmegenkendelsen kan 'lytte igennem' dæk- og motorstøj, selvom min bil larmer en del. Det kan klares, da Google bruger neurale netværk til at analysere kommandoen, og derved lærer netværket hele tiden mere og mere, og bliver bedre og bedre til at finde det helt rigtige.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login