mboost-dp1
iPod og iTunes Music Store
Hej
Jeg har haft min iPod i omkring 3 - 4 måneder, og så hørte jeg lige fra en ven at en iPods batteri kun har halvandet års levetid, og at man ikke kan få et nyt batteri i! Er det sandt ? Betaler man virkelig så mange penge for noget der max holder halvandet år ?
Og så vil jeg godt lige spørge, skulle iTunes Music Store ikke have været igang for lang tid siden nu ? Det var da i hvert fald hvad newz.dk postede, og hos mig siger den bare at Music Store ikke er tilgængeligt i mit land endnu!
Hvad sker der ?
På forhånd tak for jeres svar, hvis der da kommer nogen!
Jeg har haft min iPod i omkring 3 - 4 måneder, og så hørte jeg lige fra en ven at en iPods batteri kun har halvandet års levetid, og at man ikke kan få et nyt batteri i! Er det sandt ? Betaler man virkelig så mange penge for noget der max holder halvandet år ?
Og så vil jeg godt lige spørge, skulle iTunes Music Store ikke have været igang for lang tid siden nu ? Det var da i hvert fald hvad newz.dk postede, og hos mig siger den bare at Music Store ikke er tilgængeligt i mit land endnu!
Hvad sker der ?
På forhånd tak for jeres svar, hvis der da kommer nogen!
Når batteriet løber tør kan du sende den ind til Apple, der så erstatter det med et nyt. Om de tager penge for det, kan jeg ikke huske.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund