mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har set samme fejl hvor det var manglende opdateringer så det er værd at prøve.Nåkja (57402) skrev:Devenv og en masse andre.
Jeg prøver at geninstallere windows, opdatere det og prøver igen.
...der har besluttet sig for at alt hvad jeg laver i mit Hyper-V lab skal kunne laves med scripts.. Også det der foregår i VMs..
OxxY (57409) skrev:... der har fået kartoffelmos på brev for første gang i dag.
... der er positivt overrasket
Fulgte der en liter mælk med i en pakke?
Nåkja (57407) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (57406) skrev:... der forøvrigt ikke kan fordrage champignoner
Hvad er der nu galt med muggen hestemøg? Tsk. folk nu om dage er kræsne :-(
What is this, I don't even >_<
mrtb (57408) skrev:... der modtog en pakke i dag :)
Ej du er fandme da et svin! Mit T&T nummer virker stadig ikke >_<
RC342655722HK
OxxY (57409) skrev:... der har fået kartoffelmos på brev for første gang i dag.
... der er positivt overrasket
Altså, hvilket af de følgende er korrekt?
1: Du har fået kartoffelmos der er lavet af pulver - et brev
2: Du har fået kartoffelmos pulver tilsendt af posten - et brev i et brev
3: Du har fået kartoffelmos tilsendt af posten - snask i et brev
Hvorfor ikke VS2013, når du nu alligevel er ude i trials?Nåkja (57400) skrev:.der forgæves har prøvet at installere Visual Studio 2012 Pro Trial på en helt frisk og ren Windows installation hele dagen.
...der fik automatiseret host konfiguration og oprettelse af VMs i sit lab.. Lidt flere linjer og så kan det også konfigurere dem ud fra navn så jeg kan lave clustre og andet dejligt..
...i morgen står den på DHCP(v6) og failover hvis jeg kan nå det inden jeg skal på Comedy Zoo og se Geo, Fuhlendorff og Bang :)
...i morgen står den på DHCP(v6) og failover hvis jeg kan nå det inden jeg skal på Comedy Zoo og se Geo, Fuhlendorff og Bang :)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57412) skrev:What is this, I don't even >_<
Champignon dyrkes i hestegødning
http://www.champost.dk/side2143.html
...som igår kl 1:16 om aftenden kunne registrere at steam gik helt ned globalt(alså for alle).
Steam var tilbage ved en 1:30 tiden for nogen brugere, og man kunne begynde at se spil srvere igen(ivertifald i killing floor) ved en 2:14 tiden.
Steam var tilbage ved en 1:30 tiden for nogen brugere, og man kunne begynde at se spil srvere igen(ivertifald i killing floor) ved en 2:14 tiden.
... der lige fandt ud af, at Tom Clancy er død - ergerligt, han har ellers været bagmand til en del godt
Men jeg fandt først ud af det i dag ... Forøvrigt, så stod det ikke på Newz eller DR - så det tæller ikk'
Men jeg fandt først ud af det i dag ... Forøvrigt, så stod det ikke på Newz eller DR - så det tæller ikk'
...Der har slået high contrast til på sin arbejds-pc (en bruger har slået det til på sin pc, så skal finde ud af hvordan man kan slå det fra igen)
Via GPO er det sat at man ikke kan ændre theme osv. så hvis man rammer tastekombinationen til high contrast, og kommer til at slå det til, så kan man ikke slå det fra igen >_<
Sidste gang jeg skulle løse det måtte jeg hive pc'en ud af vores domæne, det er bare for meget bøvl når manden sidder på en andne lokation.
Nogen powershell guruer der kan en command?
Via GPO er det sat at man ikke kan ændre theme osv. så hvis man rammer tastekombinationen til high contrast, og kommer til at slå det til, så kan man ikke slå det fra igen >_<
Sidste gang jeg skulle løse det måtte jeg hive pc'en ud af vores domæne, det er bare for meget bøvl når manden sidder på en andne lokation.
Nogen powershell guruer der kan en command?
Jeg tvivler på der er PowerShell kommandoer der kan pille ved det... Men kan man ikke:SlettetBruger (57429) skrev:Nogen powershell guruer der kan en command?
1) Skippe GPO'en (flyt PC'en til en "No GPO settings" OU?) så man ikke bliver ramt af den setting og dermed kan ændre det tilbage? Det er godt nok lidt bøvlet, men hurtigere og nemmere end at melde den ud og ind i domænet.
2) Forhindre tastekombinationen (hvad er det for en?) fra at blive brugt?
...der roder med PowerShell workflows, så mine scripts kan fortsætte efter en reboot..
Det er noget underligt noget. man kan godt slå det fra igen... men det slår bare ikke 100% fra igen.
Mit desktop ser normalt ud. men laver jeg RDP et sted hen, så er desktoppen i high contrast.
Mit desktop ser normalt ud. men laver jeg RDP et sted hen, så er desktoppen i high contrast.
... der gerne vil have native IPv6.
... der synes friheden uden NAT er dejlig.
... der er ligeglad med om terra siger vi ikke er ved at løbe tør for IPv4.
... der godt kan lide at hver enhed kan have en IP.
... der synes friheden uden NAT er dejlig.
... der er ligeglad med om terra siger vi ikke er ved at løbe tør for IPv4.
... der godt kan lide at hver enhed kan have en IP.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57412) skrev:Altså, hvilket af de følgende er korrekt?
1.
OxxY (57434) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (57412) skrev:Altså, hvilket af de følgende er korrekt?
1.
Jeg holder mig til pulverkartoffelmos og har ikke spist 'rigtig' kartoffelmos i mange år. Bryder mig ikke om konsistensen og klumperne.
Ronson (57436) skrev:
Jeg holder mig til pulverkartoffelmos og har ikke spist 'rigtig' kartoffelmos i mange år. Bryder mig ikke om konsistensen og klumperne.
Pulverkartoffelmos er simpelthen så ulækkert. Der er ikke, for mig, noget lækkert over en skam kogt kartoffel der er blevet udtørret og smidt i et plastik brev.
Det er selvfølgelig smag og behag, men friske råvare slår altid masseproduceret lort!
Ronson (57436) skrev:OxxY (57434) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (57412) skrev:Altså, hvilket af de følgende er korrekt?
1.
Jeg holder mig konsekvent til 'rigtig' kartoffelmos da jeg godt kan lide klumperne.
Ronson (57436) skrev:Jeg holder mig til pulverkartoffelmos og har ikke spist 'rigtig' kartoffelmos i mange år. Bryder mig ikke om konsistensen og klumperne.
Barkane (57438) skrev:Jeg holder mig konsekvent til 'rigtig' kartoffelmos da jeg godt kan lide klumperne.
Der er sguda ikke klumper i kartoffelmos?!
I skal vist smage min kartoffelmos ... Hvis man er ekstra kinky kan man evt. putte et par jordskokker i - omnomnom
... der lige har fundet ud af at man kan lukke op til tre programmer på en gang i iOS 7 - multitouch ftw :D
... der lige var nød til at smage på den flaske Zacapa 23 som er blevet indkøbt til weekenden.
Det er vel Torsdag ;)
Det er vel Torsdag ;)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (57439) skrev:Ronson (57436) skrev:Jeg holder mig til pulverkartoffelmos og har ikke spist 'rigtig' kartoffelmos i mange år. Bryder mig ikke om konsistensen og klumperne.Barkane (57438) skrev:Jeg holder mig konsekvent til 'rigtig' kartoffelmos da jeg godt kan lide klumperne.
Der er sguda ikke klumper i kartoffelmos?!
I skal vist smage min kartoffelmos ... Hvis man er ekstra kinky kan man evt. putte et par jordskokker i - omnomnom
små klumper må man lige hilse og sige :) Jeg bruger moser og ikke blender. Jeg kan også godt finde på at lave gulerodmos. Jeg elsker den også ;)
Barkane (57443) skrev:små klumper må man lige hilse og sige :) Jeg bruger moser og ikke blender. Jeg kan også godt finde på at lave gulerodmos. Jeg elsker den også ;)
Blender er sgu også bandlyst :P
- men derfor må mosen godt være lind... Jeg kan finde på bare at bruge et piskeris, bare man husker at bruge de rigtige kartofler ^_^
---
... der synes Newz burde få en ny underside "Foodz"
Claus Jørgensen (Windcape) (57446) skrev:... der skal pådrukkursus i Tallinn næste uge.
Swissotel <3
Hils Yvossens kone!
Claus Jørgensen (Windcape) (57442) skrev:... der lige var nød til at smage på den flaske Zacapa 23 som er blevet indkøbt til weekenden.
Det er vel Torsdag ;)
http://www.aa.se/om-aa/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.