mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
mm. Har selv ofte faldet i "The moment trap" der går nok nogen dage endnu hvor du sparker dig selv i dine blå-grønne NoWankWeek kogler for ikke at gribe chancen da du havde den.
MEN DET ER IKKE DIN SKYLD, KVINDER FORTÆLLER JO ALDRIG HVORNÅR "THE MOMENT" ER.
Vi ka gå og tro alt er iorden, og at tempoet er ligesom det behager os. Men er kvinderne tilfreds? NOOO
MEN DET ER IKKE DIN SKYLD, KVINDER FORTÆLLER JO ALDRIG HVORNÅR "THE MOMENT" ER.
Vi ka gå og tro alt er iorden, og at tempoet er ligesom det behager os. Men er kvinderne tilfreds? NOOO
Ja, hvad fanden sker der for det?
Vi hyggede os. Det ved jeg. Vi har skrevet en del sjove, søde og hyggelige beskeder til hinanden. Det ved jeg også.
Hvordan fanden kan det så være, at hun ikke gider længere? Ah gawd.
Min veninde sagde netop det samme, for hun blev ved med at sige, at hun ikke kan forstå, hvorfor jeg stadig er single. Okay, jeg er måske ikke den, der tager første initiativ, men mine papirer er gode nok.
De der bad boys... I hate zhem.
Vi hyggede os. Det ved jeg. Vi har skrevet en del sjove, søde og hyggelige beskeder til hinanden. Det ved jeg også.
Min veninde sagde netop det samme, for hun blev ved med at sige, at hun ikke kan forstå, hvorfor jeg stadig er single. Okay, jeg er måske ikke den, der tager første initiativ, men mine papirer er gode nok.
vandfarve (26254) skrev:De der bad boys... I hate zhem.
Blame TV ;D and video games.
Verdenen er fyldt med kvinder der godt gider, men som godt vil ha manden tager skridtet. så de læner sig tilbage og sender de der forbandede signaler. Istedet for bare at sige det...
vandfarve (26254) skrev:Ja, hvad fanden sker der for det?
Fordi du er en vapik og ikke er mand nok til at gribe chancen...simple as that.
Og du har nu lært at mange kvinder ikke er til metrosexuelle bløde "mænd"...
Jeg har da en lille flaske Rozés (special reserve) stående. De gik engang til 200 kr. flasken, hvilket gav en noget middelmådig omtale, da den bestemt ikke er 200 kr. værd - men Fakta på Finsensvej fik en større sending hjem og solgte dem til 99 kr.
Det gik vist ikke ret godt, så de sænkede prisen til 79 kr. og så slog onkel Ignota sgu til. Den er helt fin til den nye pris.
Min Rozés LBV fra 2000 smagte tilgengæld grimt. Der var gået eddike i lortet. :(
Det gik vist ikke ret godt, så de sænkede prisen til 79 kr. og så slog onkel Ignota sgu til. Den er helt fin til den nye pris.
Min Rozés LBV fra 2000 smagte tilgengæld grimt. Der var gået eddike i lortet. :(
Nej, du skal gøre ligesom Terracide og gå efter de svage i flokken. De handicappede og de syge. - De har sværest ved at stikke af.
Altså, hvis du er helt desperat, så kan du prøve med en omgang oprigtighed. Sådan tale lige ud af posen.
Ulempen er, at der er en længere cool-down-periode, før du kan prøve igen med en anden, hvis du bliver afvist. Det ser ikke godt ud, hvis man synger serenader for den ene dame om mandagen og forsøger at komme i trussen på den anden om tirsdagen.
Ulempen er, at der er en længere cool-down-periode, før du kan prøve igen med en anden, hvis du bliver afvist. Det ser ikke godt ud, hvis man synger serenader for den ene dame om mandagen og forsøger at komme i trussen på den anden om tirsdagen.
Så! vandfarve som Lingie siger så tager du din butt og tager fat i Pige 1??? og tager hende ud i det gode vejr og taler ud af posen.
Du vil sidde på et plejehjem og fortryde det så bittert hvis du ikke gør det.
Vil du det?? Var var????+++
TL;DR - Grib knoglen og tag tyren ved hornene! NU!
Du vil sidde på et plejehjem og fortryde det så bittert hvis du ikke gør det.
Vil du det?? Var var????+++
TL;DR - Grib knoglen og tag tyren ved hornene! NU!
Yeah right... Den hopper jeg ikke på... igen!SlettetBruger (26278) skrev:...Der er Camilla
... der har en flaske Tanqueray gin stående ved siden af sengen og ikke har nogen som helst ide om hvor den kommer fra.. Gad vide hvad man ellers har lavet i nat, udover at få beskeder fra SlettetBruger..
Magten (26280) skrev:Yeah right... Den hopper jeg ikke på... igen!
Haha, det var sørgeligt, sad og grinte højlydt imens jeg skrev som 'Camilla'
Lige inden du begyndte på det havde jeg fucket op med en tøs hvis nummer jeg havde slettet og glemt alt om, så jeg var virkelig på bar bund med dine beskeder :DSlettetBruger (26282) skrev:Haha, det var sørgeligt, sad og grinte højlydt imens jeg skrev som 'Camilla'
De gule sider reddede mig dog inden det blev rigtig dumt :D
Jeg tager revanche næste måned når jeg skal til Esbjerg!
SlettetBruger (25780) skrev:...Hvis søstre spørger hvad fisting er.
Har sagt de skal images.google det xD
http://www.google.com/trends?q=%22anal+fisting%22
"Pics or it didn't happen"
Here you go. xD Hvis de smider det på face må det være fordi det skal deles?
http://img818.imageshack.us/i/capturevwt.png/
SlettetBruger (26286) skrev:"Pics or it didn't happen"
Hvis du aldrig mere forkorter det som "face" så får du en million danske kroner af mig når du dør.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.