mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har det sgu på samme måde Porre. Har en veninde, der engang sagde: "Jeg er fanme ikke københavner! Jeg er fra Brøndby!".
... For mig er det sgu det samme.
... For mig er det sgu det samme.
Rasmus064 (30157) skrev:#SlettetBruger.
Tag til fisketorvet. Det er der alle jyderne holder til når de er i københavn.
Been there, men gider ikke lægge en slagplan for offentlig transport.
Daniel-Dane (30160) skrev:Slagplan? Altså busser og S-tog, som kører hvert andet minut?
Ja.. Skal jo vide hvor hvornår og hvorhen de kører.
Yes mine tracking skills fungere ikke når jeg ikke er på fastlandet.
Jeg skal hvor jeg skal til, og hvornår og hvor den bus jeg skal hjem med kører før jeg tager nogen steder hen.
Det er jo ikke nemt når der ligger 4-5 busstoppesteder indenfor 100 meter
Jeg skal hvor jeg skal til, og hvornår og hvor den bus jeg skal hjem med kører før jeg tager nogen steder hen.
Det er jo ikke nemt når der ligger 4-5 busstoppesteder indenfor 100 meter
Bare lige til info...
Danmark = Jylland
Fyn = en stor motorvej til KBH
KBH = alt øst for den store motorvej
Danmark = Jylland
Fyn = en stor motorvej til KBH
KBH = alt øst for den store motorvej
FYP2terracide (30176) skrev:NightZtorm (30175) skrev:Bare lige til info...
Udlandet = Jylland
Fyn = Rasteplads
KBH = alt øst for Roskilde
FYP...
fjols (30184) skrev:Siger ham der synes en hjemmelavet forkortelse som SO2 giver mening ;)
Forkortelsen ER SO2.
Går ud fra du mener den bliver brugt på dit studie, men uanset hvad så kan du ikke forvente folk på et nørd forum forstår den. Når man tilmed ikke kan finde den ved en hurtig google søgning, så er den da ikke specielt god.
Så jeg må være ham der er træt af folks forbrug af uigennemskuelige forkortelser (SO2, HP7,2 blandt de nyeste).
Så jeg må være ham der er træt af folks forbrug af uigennemskuelige forkortelser (SO2, HP7,2 blandt de nyeste).
Harry Potter 7, part 2?
Yessir! Helt uigennemskuelig kan den ikke være, for jeg fucking hader Harry Potter og har røv idé om, hvor mange film der er, men jeg fangede den alligevel.
Yessir! Helt uigennemskuelig kan den ikke være, for jeg fucking hader Harry Potter og har røv idé om, hvor mange film der er, men jeg fangede den alligevel.
Ja, det fandt jeg jo så ud af, men i første omgang troede jeg det var en ny gadget fra HP (Hewlett-Packard).
Synes også det er ret dovent, at man i et forum post ikke lige formår at skrive sådanne ting fuld ud i stedet for at forkorte det, men sådan er det vel med de unge nu til dags, med deres smarte "small text message"-sprog.
Ps. (Postscript) :)
Edit: Og nu kan man så undre sig over om vandfarve snakker om Harry Potter, horsepower, high pressure, Hewlett-Packard eller noget helt andet.
Edit 2: :):):)
Synes også det er ret dovent, at man i et forum post ikke lige formår at skrive sådanne ting fuld ud i stedet for at forkorte det, men sådan er det vel med de unge nu til dags, med deres smarte "small text message"-sprog.
Ps. (Postscript) :)
Edit: Og nu kan man så undre sig over om vandfarve snakker om Harry Potter, horsepower, high pressure, Hewlett-Packard eller noget helt andet.
Edit 2: :):):)
Jeg er ikke så meget til børnebøger, så dem har jeg sprunget over - men jeg var så uheldig at se de første 2-3 film (heraf den ene i biografen) og de er mageløst lamme.
PS: Emma Watson er pikkegrim.
PS: Emma Watson er pikkegrim.
...der opfandt en ultrakompakt clock til Minecraft. Desværre fandt jeg den på youtube efter en lidt søgning:
SBT
BRS
S=Redstone
B=Block
R=Repeater
T=Redstonetorch
Placer den på jorden, som du ser den der (Altså på højkant). S'er er udgange, dog inverterede.
Repeateren placeres hen imod blokken til venstre.
SBT
BRS
S=Redstone
B=Block
R=Repeater
T=Redstonetorch
Placer den på jorden, som du ser den der (Altså på højkant). S'er er udgange, dog inverterede.
Repeateren placeres hen imod blokken til venstre.
Problemet med dem er at de går istå når chunken bliver unloaded. og starter ikke af sig selv igen.
lav en V- bane med powered tracks, skift ét track ud med sådan en føler track. på med cart
lav en V- bane med powered tracks, skift ét track ud med sådan en føler track. på med cart
Det er ikke helt så kompakt. Men hvis man har brug for flere clocks, der ikke fylder meget, man man genaktivere dem ved at sende en puls, eventuelt fr en v bane clock, hvis de stadig virker?
Jeg troede, det var lettere pH-neutralt HP-sauce.fjols (30192) skrev:Ja, det fandt jeg jo så ud af, men i første omgang troede jeg det var en ny gadget fra HP (Hewlett-Packard).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.