mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
snesman (30351) skrev:dette kan måske have haft en større effekt end navneskiftet ;)
Ah, jeg troede at det have noget med routerens farve at gøre.
Ronson (30352) skrev:Herligt firma.
Den her er også helt god:
http://en.wikipedia.org/wiki/Belkin skrev:In 2003, Belkin released a home use wireless router which would occasionally replace users' HTTP requests with an advertisement for Belkin's filtering software.
D'oh, læste det som rykkergebyr på første regning.
Har man fået en regning, må de svjv. sende en rykker med gebyr ti dage efter beløbet skulle være betalt.
Har man fået en regning, må de svjv. sende en rykker med gebyr ti dage efter beløbet skulle være betalt.
...der har lavet pulled pork på en kaiser-bolle med creme frachie.
...der ikke synes der er meget der er bedre.
...der tror der skal laves pulled pork på grillen næste gang.
...der ikke synes der er meget der er bedre.
...der tror der skal laves pulled pork på grillen næste gang.
Elskov (30367) skrev:Jeg har ingen regninger fået :O kun denne her rykker.
Så har de ikke lov til at påføre rykkergebyr.
Når jeg har været ude for det, har jeg bare betalt det skyldige beløb uden gebyr. De har aldrig forsøgt at opkræve gebyret efterfølgende.
.. der ikke fatter, at folk, der ikke fatter, at andre folk gider at skrive i denne tråd, selv skriver i tråden?!
Edit: NU forstår jeg! Du er oprettet i går, og du har allerede valgt Windcape og Terracide som 'venner'! Gotcha!
Danish
Edit: NU forstår jeg! Du er oprettet i går, og du har allerede valgt Windcape og Terracide som 'venner'! Gotcha!
Danish
Du spiste rub og stub.makloka (30377) skrev:...der lige har spist en mælkebøtte og som ikke kan forstå hvorfor han dog stoppede med at spise dem
Gnarfie! Du er tilbage. Reinkarneret som en troll.WinPower (30374) skrev:... der ikke fatter, folk gider skrive i denne tråd.
Rasmus064 (30376) skrev:...der ikke fatter du har Terra på din venneliste.
Når nu gutten har brugt et par tusind ved en nummerolog for at få skiftet sit navn til 'Windows Power User, så er den sgu da lige til højrebenet!
Danish
... som burde lave noget seriøst elektromagnetismearbejde, og det gør jeg faktisk, men så skulle jeg integrere noget, hvor jeg så lige bruger WolframAlpha til hjælp. Den side er som Wikipedia (især nu, hvor "random"-knappen er dukket op)! Jeg endte selvfølgelig meget hurtigt her.
Hånter (30389) skrev:Tillykke. Hvad har du købt?
En Mitsubishi Carisma 1,9 DI-D HP Sport.
Fik et godt tilbud, så det blev alligevel ikke en VAG-bil denne gang.
.. er ham, der også har en Windows Home Server licens liggende og flyde, ligesom i tråden http://newz.dk/forum/koeb-salg/s-windows-home-serv...
Den er inkl. Power Pack (?!)
Pakken er stadig i ubrudt folie, og der er printet 'Not for resale' hele vejen rundt.
Da jeg ikke er tilhænger af at bryde licensregler, satsede jeg på at komme udenom den problematik ved at forære den væk, hvis nogen her i 'taber tråden' skulle være interesserede.
Jeg har fået den igennem Technet ved at se nogle i øvrigt ret interessante videoer og tilmelde mig deres nyhedsbrev.
Danish
Du må da gerne sende den til mig hvis du lyster :)
Smid lige en pm med kontonummer, så sætter jeg lidt penge ind til porto..
...der godt kan lide at arbejde når der er alliance tournament.
MiniatureZeus (30392) skrev:Du må da gerne sende den til mig hvis du lyster :)
Jeg lever nok uden portoen... er adressen den på Retortvej, som dit telefonnummer indikerer?!
Danish
NB! Jeg var nok ikke helt præcis i min beskrivelse før... der er tale om 'Power Pack 1', som er inkluderet i pakken.. My bad!
Daniel-Dane (30395) skrev:Interessant ordvalg.
MiniZeus virker på mig som en ret gådefuld fyr, og da jeg godt ved, hvor mange lærerstuderende, der i virkeligheden er hemmelige agenter, kunne det jo godt tænkes, at der var tale om en dækadresse af en art?!
Danish
Danish Dude (30394) skrev:MiniatureZeus (30392) skrev:Du må da gerne sende den til mig hvis du lyster :)
Jeg lever nok uden portoen... er adressen den på Retortvej, som dit telefonnummer indikerer?!
Danish
NB! Jeg var nok ikke helt præcis i min beskrivelse før... der er tale om 'Power Pack 1', som er inkluderet i pakken.. My bad!
Det er ikke helt forkert!
Retortvej 28B, 1.tv, 2500 Valby
(Ohnoes he didn't!)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.