mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Du kender mig tydeligvis ikke :DXorpiZ (31041) skrev:For fanden Magten. Her gik jeg og troede du var en mand med smag, og så kommer der sådan en udmelding.
...der for første gang i laaaaaang tid kommer ædru hjem fra byen.. Der var ikke mange mennesker, men ganske hyggeligt alligevel.. Fik da set nogle indvandrere kæfte op om racisme da dørmanden afviste dem..
...Der spørger hvad dét er
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/27043...
Efter at ha fest og inviteret de forkerte mennesker åbenbart :D
OxxY (31069) skrev:Hvordan har du taget dem? På stativ med skidtet og så ellers bare skyde så mange frames i træk som mulig og være heldig med at ramme lynene? Med en nogenlunde lang lukketid.
Kamera på stativ, ISO 100, f:8, manuelt fokuseret til uendeligt og bulb-mode.
Så har jeg brugt denne som jeg har programmeret til kontinuerligt at tage billeder af 30-60 sekunders længde ind til jeg selv stopper den.
Så er det bare at finde et godt sted og håbe man peger kameraet i den rette retning.
SlettetBruger (31067) skrev:...Der spørger hvad dét er
Stegemagarine og Cocio :) wtf
Gustav gik forbi mit vindue, en dag da jeg stod og røg. Han talte meget højlydt i telefon, så jeg genkendte ham på stemmen.
Da jeg for et par uger siden var på vej til Fredagsrock i Tivoli, steg Thomas Wivel på bussen. Han er en meget lille mand, faktisk. Og så var han helt utroligt tynd.
Han har også et virkelig spøjst ansigtsudtryk. Det ser ud som om, han måber konstant. Så da han steg af, vendte jeg mig mod vinduet og sørgede for, at vi fik måbet ordentligt til hinanden.
Ser du det her, Thomas, så kig for helvede forbi en dag. Jeg laver dig en sandwich og så kan vi tale om dengang i bussen, hvor vi måbede. Good times, no?
For nogle år siden, mindst 5, tror jeg, så jeg Mick Øgendahl på Hovedbanegården. Han er endnu mindre end Thomas Wivel, som ellers er meget lille.
Og da vi var på lejrskole i 9'ende klasse, mødte vi en af stjernerne fra Hvide Løgne på et eller andet museum (der var i hvert fald malerier på væggene). Jeg anede ikke, hvem han var, men han var langt større end både Thomas Wivel og Mick Øgendahl.
Han var også skaldet - det var hverken Thomas Wivel eller Mick Øgendahl, men det kan de selvfølgelig være blevet siden.
Så deeet.
Da jeg for et par uger siden var på vej til Fredagsrock i Tivoli, steg Thomas Wivel på bussen. Han er en meget lille mand, faktisk. Og så var han helt utroligt tynd.
Han har også et virkelig spøjst ansigtsudtryk. Det ser ud som om, han måber konstant. Så da han steg af, vendte jeg mig mod vinduet og sørgede for, at vi fik måbet ordentligt til hinanden.
Ser du det her, Thomas, så kig for helvede forbi en dag. Jeg laver dig en sandwich og så kan vi tale om dengang i bussen, hvor vi måbede. Good times, no?
For nogle år siden, mindst 5, tror jeg, så jeg Mick Øgendahl på Hovedbanegården. Han er endnu mindre end Thomas Wivel, som ellers er meget lille.
Og da vi var på lejrskole i 9'ende klasse, mødte vi en af stjernerne fra Hvide Løgne på et eller andet museum (der var i hvert fald malerier på væggene). Jeg anede ikke, hvem han var, men han var langt større end både Thomas Wivel og Mick Øgendahl.
Han var også skaldet - det var hverken Thomas Wivel eller Mick Øgendahl, men det kan de selvfølgelig være blevet siden.
Så deeet.
Apropos Gustav, så har han fremkaldt en helt ny følelse i mig. Nærmere bestemt er det lysten til at slå en person i ansigtet, uden at have nogen som helst anden grund, end at jeg synes vedkommende er .... Ja, jeg kan sgu ikke engang komme på et passede ord for den knægt.
Jeg regner da med, at du er en flot fyr, der nemt kunne tiltrække en kræsen herre som Gustav. Og så ved jeg, hvor promiskuøse sådan nogle hooomoooer er - så I har vel mere eller mindre allesammen datet hinanden anyway.
Så, nu er det et program om "digital mobning" på DR1. Det synes jeg, at I skal se - så kan I måske lære at være lidt sødere ved jeres onkel Ignota!
LinguaIgnota (31092) skrev:Så, nu er det et program om "digital mobning" på DR1. Det synes jeg, at I skal se - så kan I måske lære at være lidt sødere ved jeres onkel Ignota!
Fuck dig, du sider bare og kigger på de der tøser på fjorten og lurer deres arto nick af så du kan stalke dem!
edit: ovenstående er ment med al mulig kærlighed, forstås.
...der lige tænkte "Nu går jeg sq ind", efter lynet slog ned under 300 meter væk, samtidig med at jeg stod under et par høje træer i baghaven.
...der lige har fundet ud af at jeg er kommet i TV. @7:10
Kan ikke få den til at afspille.. Men jeg forestiller mig en stor mand med et kamera i den ene hånd og en oksemørbrad i den anden.
Enten er det ham i en bil eller også er det et af hans lyn billeder. Jeg hælder til sidstnævnte.
Direkte link uden om facebook.
Direkte link uden om facebook.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.