mboost-dp1

Jubii Games - CS afdelingen lukker og slukker

Gå til bund
Gravatar #1 - JAB
27. jun. 2005 17:49
Nu ved jeg godt at i alle er over 12 år og at det nok ikke lige er en nyhed for de fleste her på newz, meeen jeg syntes aligevel at i skulle informeres :)

Jubii har besluttet at lukke for deres Counter-Strike servere, idet det ikke passer ind til deres nye koncept.

Serverne er lukket ned her idag Mandag d. 27 juni 2005.

Til jer som stadig har interesse i CS så skulle der gerne dukke noget nyt op med nogle af "gamle" jg cs admins.
Gravatar #2 - gahner
30. jun. 2005 14:23
Topic på #Jubiigames :
  4:14p        • •   topic: (JubiiGames servere er nu lukket ned. Tak for denne gang :-) en erstatning er på vej, IKKE fra jubii - men fra JG admins.)
  4:14p        • •   set by: (Q) on (Wed Jun 29, 2005 5:42 pm)

Hvis man kigger på Jubii generelt, har de i den seneste tid lanceret en del nye afdelinger, bl.a. er KIG IND kommet ind og skal levere de nyeste gossip nyheder til folket, det samme er Alt om Data, Datatid og Privat Computer, der skal levere IT-nyheder. Det er så meningen, at et af Danmarks førende spilsites nu skal overtage Jubii Games plads, og Jubii Games så skal lukkes. Jubii sparer utroligt mange resourcer på, at lade et andet magasin/site drive hver sin afdeling, f.eks. skal Jubii ikke nu selv stå for at skrive nyheder til Jubii Games, anmelde spil osv.

Jeg synes selv det er meget fedt, dog kan det være meget uoverskueligt, hvis man som jeg, vil læse IT-nyheder, så skal man hen og kigge 3 nyhedssektioner igennem, hvis man vil se alle de nyheder der er.

Hvad de tidligere JG admins så finder på, og hvilket magasin der bliver JG's erstatning, vil tiden vise :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login