mboost-dp1

Kort over områder i København

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
10. mar. 2011 17:04
Hej,

Jeg har en ven der lige er flyttet til København og som gerne vil kende byen lidt bedre, når hans venner snakker om forskellige områder i København.

Jeg har prøvet at give et lille indblik i de forskellige områder, men mener engang at have set et kort, hvor de forskellige områder var afbilledet.

Jeg tænker ikke på et kort over bydelene (eks. valby, østerbro etc), men de helt små områder og parker, f.eks. F.L. Smith grunden, Carlsberg, Havremarken etc.

Er der nogle der kender det kort?
Gravatar #2 - vandfarve
10. mar. 2011 17:10
Jep, jeg mener også at have set det på både Egmont og Østerbrokollegiet på nogen af køkkenerne.

Med "kender" går jeg vel ud fra, at du mener "er der nogen, som ved, hvad det hedder, så jeg kan ringe til forlaget, skrige dem ind i fjæset og kræve et nyt", amirite?
Gravatar #3 - MiniatureZeus
10. mar. 2011 17:12
vandfarve (2) skrev:
Jep, jeg mener også at have set det på både Egmont og Østerbrokollegiet på nogen af køkkenerne.

Med "kender" går jeg vel ud fra, at du mener "er der nogen, som ved, hvad det hedder, så jeg kan ringe til forlaget, skrige dem ind i fjæset og kræve et nyt", amirite?

Jo!

Og det passer egentlig meget godt, at det er på et kollegie jeg har set det.. Det var desuden ret præcist!
Gravatar #4 - vandfarve
10. mar. 2011 17:41
MiniatureZeus (3) skrev:
Jo!

Og det passer egentlig meget godt, at det er på et kollegie jeg har set det.. Det var desuden ret præcist!

Jeg skal nok holde øjne og ører åbne, næste gang jeg besøger et af de københavnske kollegier.

Trust my words.
Gravatar #5 - Daniel-Dane
10. mar. 2011 18:12
vandfarve (2) skrev:
Jep, nogen mener også at have set det på både Egmont og Østerbrokollegiet på nogen af køkkenerne.
Gravatar #6 - Alrekr
10. mar. 2011 23:16
Daniel-Dane (5) skrev:
vandfarve (2) skrev:
Jep, nogen mener også at have set det på både Egmont og Østerbrokollegiet på nogle af køkkenerne.

Fixed^2
Gravatar #7 - LinguaIgnota
11. mar. 2011 00:06
I nogle af køkkenerne, vel.
Gravatar #8 - vandfarve
11. mar. 2011 01:31
Jeg elsker, at Daniel ikke opdagede den _rigtige_ fejl.

*gnæk-gnæk-gnæk*
Gravatar #9 - Daniel-Dane
11. mar. 2011 10:08
http://newz.dk/forum/tagwall/things-that-make-you-...

(Læg mærke til dato og tid, hvis det har interesse.)
Gravatar #10 - The-Lone-Gunman
11. mar. 2011 10:25
Hvis han er jyde, kan jeg anbefale bogen Jydens håndbog til overlevelse i København af Jakob Vølver.

Den har jeg selv haft stor glæde af i forbindelse med mit ophold her på øen.
Gravatar #11 - MiniatureZeus
11. mar. 2011 10:37
The-Lone-Gunman (10) skrev:
Hvis han er jyde, kan jeg anbefale bogen Jydens håndbog til overlevelse i København af Jakob Vølver.

Den har jeg selv haft stor glæde af i forbindelse med mit ophold her på øen.

Den har jeg også overvejet at give ham. Kan være jeg lige skal kigge lidt på den, hvis den ikke er alt for pjattet..
Gravatar #12 - KaW
12. mar. 2011 12:57
*bump*
Gravatar #13 - MiniatureZeus
12. mar. 2011 13:18
KaW (12) skrev:
*bump*

Du skal ikke bumpe min tråd!

Men, var nede i Arnold Busk(?) og bestille jydebogen hjem, da den vidst også har en ret detaljeret oversigt over områderne i kbh, som også fortæller lidt om hvorfor de hedder som de gør etc.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login