mboost-dp1

League of Legends kom og vær med!

Gå til bund
Gravatar #1 - Neergaard
2. jun. 2011 13:51
Leder efter nogle folk der er med på at spille det her Dota det er mega fedt og gratis man kan melde sig til med det her link: http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4de7939d25b...
(Ville sætte pris på at du bruger det da jeg får nogle refferal rewards også ;p)
Gravatar #2 - GormDK
2. jun. 2011 15:47
Neergaard (1) skrev:
også

Udover referral linket, hvad er budskabet så? :/
Gravatar #3 - XorpiZ
2. jun. 2011 18:38
LoL er et pissegodt spil. Men som alle andre online-spil er det fyldt med idioter desværre. Det ødelægger lidt af oplevelsen.
Gravatar #4 - Makey
2. jun. 2011 18:48
Old news is old...
Gravatar #5 - Colapusheren
3. jun. 2011 21:21
Spiller det selv. Synes det er meget fedt, men ganske som Sårpis siger, så er der fyldt med retarderede og umodne småbørn, der bruger det meste af tiden på at ødelægge spillet for alle andre. Spillet er derfor sjovest hvis man har et fast hold at spille med, så man kan holde det nogenlunde seriøst.
Gravatar #6 - Makey
4. jun. 2011 06:33
Problemet med de her spil, LoL, HoN, DotA osv... Ja WoW og meget andet også for den sags skyld, er at i starten hvor det kun er "hardcore" nørder fra de andre spil der spiller så der er ikke så mange at spille med, til gengæld er niveauet højt. Og efter et stykke ender det som LoL nu også er endt, med en masse noobs der er træls at spille med/imod.

Jeg tror vi skal have gaming på skoieskemaet i folkeskolen, så folk kan lære at opføre sig pænt.
Gravatar #7 - Faergemeister
4. jun. 2011 08:16
Makey (6) skrev:
Jeg tror vi skal have gaming på skoieskemaet i folkeskolen, så folk kan lære at opføre sig pænt.

Eller bare kræve CPR-validering (og tilsvarende for andre lande) så fede små møgdyr ikke tror de kan svine til højre og venstre uden konsekvenser.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login