mboost-dp1
League of Legends kom og vær med!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Leder efter nogle folk der er med på at spille det her Dota det er mega fedt og gratis man kan melde sig til med det her link: http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4de7939d25b...
(Ville sætte pris på at du bruger det da jeg får nogle refferal rewards også ;p)
(Ville sætte pris på at du bruger det da jeg får nogle refferal rewards også ;p)
Spiller det selv. Synes det er meget fedt, men ganske som Sårpis siger, så er der fyldt med retarderede og umodne småbørn, der bruger det meste af tiden på at ødelægge spillet for alle andre. Spillet er derfor sjovest hvis man har et fast hold at spille med, så man kan holde det nogenlunde seriøst.
Problemet med de her spil, LoL, HoN, DotA osv... Ja WoW og meget andet også for den sags skyld, er at i starten hvor det kun er "hardcore" nørder fra de andre spil der spiller så der er ikke så mange at spille med, til gengæld er niveauet højt. Og efter et stykke ender det som LoL nu også er endt, med en masse noobs der er træls at spille med/imod.
Jeg tror vi skal have gaming på skoieskemaet i folkeskolen, så folk kan lære at opføre sig pænt.
Jeg tror vi skal have gaming på skoieskemaet i folkeskolen, så folk kan lære at opføre sig pænt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.