mboost-dp1

Linux-party i Aalborg???

Gå til bund
Gravatar #1 - Cyrack
21. okt. 2003 06:04
Hej folkens, jeg sad lige og læste denne tråd om Linux install/LAN-party på Sjælland, desværre (heldigvis?) er vi ikke alle fra Sjælland, så jeg ville høre om der er nogle linux-freaks fra Aalborg området der er med på at lave et tilsvarende party. Jeg har selv brugt linux til dagligt i lidt over et år, men jeg er langt fra god nok endnu (hvis amn nogensinde bliver det).
Jeg går på Aalborg Uni på basis, så skriv her hvis det er noget du vil være med til, eller stik hovedet ind i B204.
Umiddelbart skulle det ikke være noget problem at få et lokale til den slags, men jeg kan snakke med bygningsbetjentene hvis der er nogen der er interesserede.
Gravatar #2 - sKIDROw
21. okt. 2003 09:52
Desværre heldigvis bor vi alle sammen heller ikke i jylland.. ;P
Ej seriøst jeg håber da også i kan stable noget på benene.. :)
At der bliver lavet så mange arrangementer herovre, hænger jo sammen med at SSLUG er danmarks største LUG.
Men derfor må i jo bare klø på, og hver især gøre jeres for at få gang i jeres lokale LUG... ;)
Gravatar #3 - Cyrack
21. okt. 2003 10:07
Yep, jeg er selv medlem af SSLUG (på trods af jeg aldrig har været i nærheden af at bo på Sjælland) da det er den mest seriøse LUG i DK...
Men jeg håber da der er nogen her i nordjylland der er interesseret i at starte noget op.
Gravatar #4 - sKIDROw
21. okt. 2003 10:31
'Ask not what your LUG can do for you, ask what you can do for your LUG...' hihi
Det var vist ikke sådan JFK sagde den gang men skidt.. ;oD
#5 - 27. okt. 2003 10:05
Det lyder som en fremragende idé. Troels fra b205 er skam også med på den ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login