mboost-dp1

Markering af tekst på hjemmeside.

Gå til bund
Gravatar #1 - Tuxman
9. jun. 2002 13:33
Sker det for andre end mig?
Jeg har egentlig ikke lagt så stor vægt på det, det har nærmest altid været noget jeg opfattede som naturligt. Men er det nu også det? Jeg har det med at markere tekst på den hjemmeside jeg læser. Det drejer sig for det meste om ca 1 linie ad gangen som lige får en markering før jeg går videre. Jeg kan ikke huske hvornår jeg begyndte, efterhånden lang tid siden, men jeg ved jeg gør det den dag i dag, ikke på alle sider men det sker.
Har andre samme afsporing som jeg? Diskuter det her eller deltag i en lille poll jeg harlavet til lejligheden.

GG @ eksamener til alle
Tuxman
Gravatar #2 - PlattFuss6.7
9. jun. 2002 14:12
Ja egentligt underligt nok jeg gør det samme.

Ved heller ikke hvorfor eller hvor længe men jeg gør det nesten altid.

//God help me
Gravatar #3 - Polyvinylchlorid
9. jun. 2002 16:24
jeg gør det også
Gravatar #4 - DarkBorg
9. jun. 2002 20:13
gør det ikke altid men ofte, specielt ved længere læsning begynder jeg på det.
Gravatar #5 - amokk
9. jun. 2002 21:15
tja, det gør alle nørder sgu nok...

jeg har 2 forklaringer:

den første er, at det er nemmere at læse lys tekst på mørk baggrund... når du markerer tekst i IE bliver det til hvid tekst på mørkeblå bg. hvilket er meget mere behageligt at se på end f.eks. brun på beige eller noget..

den anden forklaring er at man bruger cursoren og det markerede som en slags bogmærke så man ved hvor man er i teksten, ligesom i de små klasser hvor man holdt en finger der hvor man læste
Gravatar #6 - Gruesome
9. jun. 2002 21:31
Min teori er en blanding af det amokk siger...Jeg gør det samme og har gjort det i lang tid nu
Gravatar #7 - Diskill
28. jul. 2002 22:16
Jeg gør det når jeg skal 'scrolle', så ved jeg hvor jeg er kommet til istedet for at bruge tid til at lede efter det.
Gravatar #8 - annoia
28. jul. 2002 22:59
Og jeg gør det så aldrig...
Gravatar #9 - Acro
29. jul. 2002 00:13
annoia »

Du skal da også bare være anderledes *G*

---

Gør det selv ind imellem, og kender mange der gør det, er lidt forskelligt, tror det er fordi jeg keder mig ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login