mboost-dp1

Matrix - Revolutions

Gå til bund
Gravatar #1 - Blue.
8. nov. 2003 12:01
Nu har vi haft en tråd om, hvad folk syntes om 2'eren, så må det vel være på sin plads, at fortsætte hvor vi slap.
Personligt finder jeg ikke Revo. særligt interessant, hvis man kigger på selve plotte, som efter min mening er lidt vattet, men man må give dem, at de denne gang har gået deres visuelle effekter grundigt efter i sømmene. Men overdriver de ikke brugen af disse effekter til det absurde (fx. "luft-kampen" mod Smith)?

---- SPOILER ----
Hvis man ikke har set filmen så undlad at læse resten af denne post.

Går de ikke lidt ud over deres koncept ved at lade smith fremtræde i "den virkelige verden"? Og ligeledes ved at lade Neo have "overnaturlige" krafter i samme? Eller passer det godt med at han er den udvalgte?
Desuden er jeg ikke sikker på hvordan det er Oraklet får bugt med Smith, så hvis der er nogen den kan forklare...
---- /SPOILER ----

Men hvad synes I?
Gravatar #2 - funkymonkey
8. nov. 2003 12:13
Gravatar #3 - Blue.
8. nov. 2003 13:34
Takker for linket :)
Selvom det ikke ser ud til, at der er nogen videre enighed om emnerne... men på den anden side har vi vel godt af lidt brain-puzzle.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login