mboost-dp1

Neon Genesis [EVA]ngelion

Gå til bund
Gravatar #1 - ECFE11
19. jun. 2003 19:53
Hej...
Jeg ville bare hører hvor mange af jer andre der har set serien:

Neon Genesis EVAngelion...

Hvad syntes i, og hvad har i ellers set ???
Gravatar #2 - Gruesome
20. jun. 2003 04:51
Jeg har været de fleste afsnit igennem 2 eller 3 gange og jeg må sige jeg er imponeret. Tegningerne er for det meste flotte (ikke Ghost in the Shell flotte men stadig...) og personerne i serien er så vellavet at man virkeligt kan leve sig ind i det. Et lille problem er at den kan være utrolig svær at følge med i, i slutningen. Jeg blev ihvertfald nødt til at se dem et par gange og så læse lidt rundt på nettet før jeg følte jeg ligesom havde fundet ud af hvad det hele endte med (i de 2 slutninger). Men godt var det lavet.

Udover det har jeg set:
Ghost in the Shell. Så den faktisk så sent som igår. Tegningerne er mindblowing, musikken lige dan og en rigtig fed historie som dog også skal ses et par gange før man føler man er bare lidt med :). Filmen har jeg desværre kun set på engelsk så jeg må lige finde nogen jeg kan låne den Japanske version af.
El Hazard - The Magnificent World. Jeg fandt den her serie og så de første par afsnit. Jeg må indrømme den ikke fangede mig så meget, så den stoppede jeg med. Tegningerne er okay, men historien var ikke lige mig.

Så har man selvfølgelig også set små brudstykker af Dragonball Z og Pokémon. For det første er det på dansk og ikke særligt godt dubbed. For det andet er det nok lige en aldersgruppe eller to under mig den er henvendt til, for jeg synes absolut ikke de har noget at byde på.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login