mboost-dp1

Newz.dk crew...

Gå til bund
Gravatar #1 - Menkhaf
30. aug. 2002 19:41
Nu hvor Miklos er alene på posten for et par dage, var det måske en ide at rekruttere nogle nye newz.dk crew members ?

I så fald, vil jeg gerne foreslå Hektor, da kun denne ædle person kan redde newz.dk fra de onde stave- og grammatik-fejl. Rekruttering af Hektor ville formodentlig også resultere i en ny ny generation af nørder, hvor stavefejl er et ukendt ord. En generation af nørder der vil hæve niveuaet i de danske uddannelsesinstutitioner til verdens højeste.

Måske en poll omkring <STRONG>hvem </STRONG>der kunne være mulige kandidater til den ædle plads i newz.dks crew.

Stem på Hektor - vores redning.
Gravatar #2 - funkymonkey
30. aug. 2002 19:56
Så ville vi bare få en ny overklasse hvor vi stakkels stavespassere vil blive undertrykt og sendt i KZ-lejre.
En ny generation af nørder, det må jo så være stavenørder siden det er stavning der interesserer dem.
Gravatar #3 - Menkhaf
30. aug. 2002 20:01
Jeg interesserer mig da ikke enormt meget for stavning, men jeg får da alligevel 13 i retstavning næsten hver gang.
Gravatar #4 - funkymonkey
30. aug. 2002 20:02
Retstavning, det er fandme længe siden jeg har haft nogent lignende

Anyway, det er faktisk ikke så svært at være Hektor, hvis du bare har et nogenlunde kendskab til det danske sprog så gør følgende: hvis der er et ord du ikke er sikker på, så brug en anden formulering og når du er færdig med dit indlæg så læs det igennem.
Disse 2 ting vil spare dig for meget besvær og en "rettepost"
Gravatar #5 - Menkhaf
30. aug. 2002 20:07
Lad nu være med at være så seriøs...
Gravatar #6 - funkymonkey
30. aug. 2002 20:10
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala, undskyld for posten før, er det her bedre :)
Gravatar #7 - Menkhaf
30. aug. 2002 21:51
Jeps...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login