mboost-dp1

Nøgle problem

Gå til bund
Gravatar #1 - Mamad (moveax1ret)
19. maj 2012 17:33
Hejsa, jeg har et problem jeg har opgivet at beskrive med ord, så i får lige et billede:

http://i.imgur.com/jUyTe.jpg

Problemet er at plastikket er knækket, så den ikke umiddelbart kan sidde fast i min nøglering.

Det er naturligtvis ikke gået i stykker pga. den kniv, jeg har bare indsat kniven for at illustrere hvor problemet er.

Jeg har prøvet at lime den sammen, uden held. Jeg tør ikke bore et nyt hul pga. startspærrer.

Hvordan kan jeg komme til at sætte min nøgle fast i mit nøglebundt på en bare lidt dekorativ måde igen?
Gravatar #2 - lorric
19. maj 2012 17:41
Gaffatape omkring de to ender et par gange.

Dekorativ? tegn små ansigter på.
Gravatar #3 - Atom
19. maj 2012 18:14
køb en ny (rigtig) bil. ;)

Jeg ville fikse det med 2 component (epoxy) lim og evt. male det sort bagefter. Ellers kan du skille nøglen ad og købe et nyt "hus" til den.
Gravatar #4 - Thalion
19. maj 2012 20:06
Atom (3) skrev:
køb en ny (rigtig) bil. ;)

Jeg ville fikse det med 2 component (epoxy) lim og evt. male det sort bagefter. Ellers kan du skille nøglen ad og købe et nyt "hus" til den.

Jeg vil også sige at en god 2 komponents epoxy kan sagtens holde, bare husk at give den ordenlig tid til at hærde.
Gravatar #5 - Jakob Jakobsen
19. maj 2012 20:48
Køb en blank nøgle på ebay, få den skåret hos din lokale låsesmed og flyt transponderen derover.
Gravatar #6 - Mamad (moveax1ret)
20. maj 2012 08:33
god damn it- i skuffer mig, især dig Jakob Jacobsen, du var faktisk den primære grund til at jeg oprettede topic her, da jeg virkeligt regnede med at du havde et genialt tip :(

Måsk e skal jeg spørge på vmax eller bil bagasinet, de vil bare grine af min Fiat :(

Hvis jeg tager min unicorn trøje på, og laver et self shot med min ipad kan det være at de glemmer alt om det?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login