mboost-dp1
Nogle der har erfaring med WD TV Live
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Da jeg er ret gavmild, har jeg givet min ps3 bort, som jeg brugte til at afspille mkv filer på, fra min pc.
Derfor har jeg kigget på denne satan, og vil høre om der er nogen der har erfaring med den, eller den der er en tand nyere til ca. 200kr mere.
Hvis der evt. er andre gode forslag er de velkommen, der er dog nogle krav.
- må ikke koste mere end 900-999kr
- må ikke fylde ligeså meget som konen
- skal kunne afspille mkv og srt filer
:D
Derfor har jeg kigget på denne satan, og vil høre om der er nogen der har erfaring med den, eller den der er en tand nyere til ca. 200kr mere.
Hvis der evt. er andre gode forslag er de velkommen, der er dog nogle krav.
- må ikke koste mere end 900-999kr
- må ikke fylde ligeså meget som konen
- skal kunne afspille mkv og srt filer
:D
Hvad vil du vide din gamle Svindler?
Den kan fint spille både 720p og næsten alle 1080p, dog var nogen film lidt for komprimerede til de kunne vises flydende når de var 1080p.
Den var god til undertekster.
Jeg kan varmt anbefale den. Eneste minus for mig var at interfacet var lidt grimt og klodset, men det fungerede.
Edit: Nå ja, og så findes der custom firmwares til den.
Den kan fint spille både 720p og næsten alle 1080p, dog var nogen film lidt for komprimerede til de kunne vises flydende når de var 1080p.
Den var god til undertekster.
Jeg kan varmt anbefale den. Eneste minus for mig var at interfacet var lidt grimt og klodset, men det fungerede.
Edit: Nå ja, og så findes der custom firmwares til den.
jeg er ligeglad med 1080p, bare den kan afspille 720p uden problemer og srt.
du havde ikke oplevet /hakken/ i filmene ??
eller problemer med lyden, hvor den ikke er i sync??
for så tror jeg da jeg hopper på den.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.