mboost-dp1

Ny feature til grafikkort-entusiaster

Gå til bund
Gravatar #1 - sorenbuus
25. nov. 2003 20:30
Hej alle sammen. Min hjemmeside www.3Dkort.dk har fået en ny funktion, så man let kan sammenligne specifikationer på forskellige grafikkort (se under Sammenlign i menuen).
Listen har omkring 55 af de mest populære modeller gennem de seneste år, så det er et udmærket opslagsværk, hvis man f.eks. har glemt core hastigheden på et grafikkort.

3Dkort.dk er mest rettet mod begyndere indenfor grafikkort, men jeg er overbevist om at der er mange som en gang imellem kan finde sammenligningsfunktionen og måske ordbogen nyttig.

Hvis du ikke ved meget om grafikkort i forvejen, skulle der være masser at komme efter på siden.

Hope U like it!
Gravatar #2 - nightH
25. nov. 2003 22:43
nice lille side, men du bør nok omskrive Double Buffering
:] (En teknik der gør bruger to frame buffers)
Gravatar #3 - sorenbuus
25. nov. 2003 23:15
Godt set! Jeg har rettet fejlen:-)
Gravatar #4 - Miklos
26. nov. 2003 11:11
Du mangler ATI IGP 320M (og de andre IGP chipsets) under Bærbar 3D.

Har selv et ATI IGP 320M chipset der kører over forventning og med fremragende mpeg/tv-out funktioner, samt over gennemsnits 3D.
Gravatar #5 - sorenbuus
26. nov. 2003 18:42
Jeg ved godt jeg mangler mange integrerede chipsæt under Bærbar, men de kommer ikke med, da man til rimelige penge kan få de langt bedre "rigtige" grafikkort i bærbare i dag.

Jeg kender godt ATI IGP 320M, og hastigheden er ganske god for et integreret grafikkort, men sammenlignet med eksempelvis ATI Mobility Radeon 9000 blegner det.
Gravatar #6 - west
27. nov. 2003 08:18
Dejligt, dejligt ....

Har selv mistet overblikket for længe siden (og producenterne gør det jo ikke nemmere at følge med .. Ti, Mx, Fx, XT, Pro (kunne man ikke bare nøjes med Hot og Snot ?) .. Hvor Ti er hurtigere end Mx på tværs af versioner af kortet og FX er begge dele og og ... argh !), så det er meget velkomment.

Thumbs up :o)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login