mboost-dp1
Outlook "Anonymous"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvorfor kan jeg ikke finde noget dokumentations nogensomhelst steder på hvad fanden "Anonymous" bruges til i outlook?
Leder efter det fordi vi har problemer med resource bookning når anonymous har NONE rettigheder.
Leder efter det fordi vi har problemer med resource bookning når anonymous har NONE rettigheder.
Booker en bil = booking rejected fordi meeting er recurring
Men meeting er ikke recurring, og resourcen er ikke sat op til at decline recurring invitations.
Men når resourcen har anonymous sat til Author er det ikke et problem.
Jeg ved den har noget med free busy information at gøre. Men jeg kan ikke finde noget på det.
Men meeting er ikke recurring, og resourcen er ikke sat op til at decline recurring invitations.
Men når resourcen har anonymous sat til Author er det ikke et problem.
Jeg ved den har noget med free busy information at gøre. Men jeg kan ikke finde noget på det.
Exchange 2003
Outlook 2010
Og vi tænker nok det er dér problemet ligger. Men opgraderingen ligger lidt ude i fremtiden endnu...
Outlook 2010
Og vi tænker nok det er dér problemet ligger. Men opgraderingen ligger lidt ude i fremtiden endnu...
Jeg kan ikke finde så meget om anonymous rettigheder i den her sammenhæng.
Bruger i Auto Accept Agent på Exchange serveren?
Det jeg falder mest over er Outlook 2010 og Direct Booking som er disablet som defualt.. Det var også det første min "Exchange ven" sagde da jeg nævnte kombinationen af de to versioner.
Kan du prøve følgende på en maskine med Outlook 2010? Altså, hvis du ikke allerede har prøvet det.
http://support.microsoft.com/kb/982774
Bruger i Auto Accept Agent på Exchange serveren?
Det jeg falder mest over er Outlook 2010 og Direct Booking som er disablet som defualt.. Det var også det første min "Exchange ven" sagde da jeg nævnte kombinationen af de to versioner.
Kan du prøve følgende på en maskine med Outlook 2010? Altså, hvis du ikke allerede har prøvet det.
http://support.microsoft.com/kb/982774
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.