mboost-dp1
Problem: En harddisk er blevet formateret...
Problem: En harddisk er blevet formateret (FAT32 eller NTFS) Jeg husker det ikke.
Hvordan kan jeg gendanne de tabte data.
Det er ikke noget problem med en ext2, men... tjaaa... Nogen ideer?
Ontrack Easy Recovery Pro
Kan gendanne tabte data fra bad ckusters mener osse den kan efter en formatering men er ikke helt sikker.
Kan gendanne tabte data fra bad ckusters mener osse den kan efter en formatering men er ikke helt sikker.
Takker for vildt :-) Jeg overvejer at tilslutte mig en eller anden religion, så jeg kan tage dig med i min aftenbøn :-)
Tja, spørg mig om nogle dage, for HardDisk’en er ikke hos mig, men jeg var dum nok til at ”tilbyde” at hjælpe :-|
Det er en der færdes på et af de andre forums jeg kommer på, der har været lidt ”uheldig”, og så kom jeg til at sende en mail til personen, hvor jeg forslog at han anskaffede sig et program der kunne gendanne dataene, og det ville jo være af utrolig negativ betydning for min ære hvis jeg så ikke kunne komme med bare det mindste forslag.
Derfor har du reddet min ære, for som en god Linux-bruger kan jeg naturligvis gendanne data fra ext2, men.. nå ja, nogle mennesker bruger jo et system der kun kan håndtere FAT/NTFS.
Ok men jeg vil ikke garantere at det virker.
Men jeg har med programmet gendannet data fra en harddisk som var smadret så meget så at den var skæv og brugte 3 - 4 minutter på at komme op i omdrejninger.
Men jeg har med programmet gendannet data fra en harddisk som var smadret så meget så at den var skæv og brugte 3 - 4 minutter på at komme op i omdrejninger.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund