mboost-dp1
S: Dlink Boxee Box
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Grundet at min Bawksee bawks ikke lever helt op til mine forventninger, lader jeg banditten smutte.
Den har kun været svagt brugt.. til at se EpicMealtime videoer på. Så vi snakker knap og nap et par timer. Alt originalt udstyr følger med, dvs fjernbetjening og diverse kabler...
Det der iritere mig ved den er dens håntering af Filmserier (Som Hornblower og Sharpe) Fordi disse er film, er der ingen måder at tyde hvilken rækkefølge de skal ses i.
Ellers fungere den skønt, responsivt interface, lækre features. Ikke haft nogen issues med den :-) De par uger jeg har haft den har den fået en del firmware opdateringer, så det er et produkt de udvikler aktivt til.
Har primært brugt den sammen med en ekstern HD
Banditten koster 1300 af ny hos Proshop.
Jeg har ikke fakturaen fra Proshop længere, men den kan nok nemt fremskaffes :)
Befinder sig som altid i Esbjerg :-)
Mindste bud er fragtomkostningerne.( Kasse + tape + Forsendelsesbanditseddel )
Bud stopper i morgen eftermiddag.
Den har kun været svagt brugt.. til at se EpicMealtime videoer på. Så vi snakker knap og nap et par timer. Alt originalt udstyr følger med, dvs fjernbetjening og diverse kabler...
Det der iritere mig ved den er dens håntering af Filmserier (Som Hornblower og Sharpe) Fordi disse er film, er der ingen måder at tyde hvilken rækkefølge de skal ses i.
Ellers fungere den skønt, responsivt interface, lækre features. Ikke haft nogen issues med den :-) De par uger jeg har haft den har den fået en del firmware opdateringer, så det er et produkt de udvikler aktivt til.
Har primært brugt den sammen med en ekstern HD
Banditten koster 1300 af ny hos Proshop.
Jeg har ikke fakturaen fra Proshop længere, men den kan nok nemt fremskaffes :)
Befinder sig som altid i Esbjerg :-)
Mindste bud er fragtomkostningerne.( Kasse + tape + Forsendelsesbanditseddel )
Bud stopper i morgen eftermiddag.
Nåh, næh... jeg har en stationær stående. men den fungere mere som en slags server, end til dagligdags brug. Må lige få smidt MC på den ;D
300kr it is!
300kr it is!
XorpiZ (8) skrev:fungerer det med undertekster?
De fleste af mine film er i MKV format, med én eller flere undertekster lagt ind i containeren. Fungere fremragene.
Det samme med Avi.
Har endda et par hvor undertekserne ligger som seperat fil, virker også.
Går det helt galt så kan boxee hente undertekster fra OpenSubtitles. Men det er sjældent de passer mht Sync. ihvertfald når det er ens egne rips :) Hvis de er synced dog, er der en tydelig indikator.
350 it is.
Tror ikke fragtomkostninger kommer højere end 70-80kr måske mindre hvis jeg kan stræle en kasse på work.
Tror ikke fragtomkostninger kommer højere end 70-80kr måske mindre hvis jeg kan stræle en kasse på work.
Bachy (15) skrev:Havde jeg råd, og havde jeg noget at bruge den til, ville jeg gerne have budt med.
Men jeg tænker sådan lidt på, hvad kan den, som min lille Lenovo Ideapad ikke kan ?
Stå fast på et bord og se lækker ud med et grønt sllime logo.
Køre 100% smooth
Afspille film/appindhold samtidig med du surfer på din ideapad.
Streame tvserier osv når det engang kommer til landet ;D
Aldrig oplevet nogen problemer på det plan. Mit største problem var at Fjernbetjeningen drillede. men det var blot en fejl40.. åbenbart skal de parres før den virker optimalt :P
Den er billig.... BILLIG!
Den er billig.... BILLIG!
hardwaren er ihvertfald uovertruffen :) den 2 sidet fjernbetjening med qwerty er genial. indbygget WiFi. Masser af indstillinger man kan pille i :) 1 gb ram osv.
stort community med med masser af apps, og der sker en masse udvikling til den :)
Synes ikke jeg har oplevet nogen alternativer der ikke laggede på en eller anden måde
stort community med med masser af apps, og der sker en masse udvikling til den :)
Synes ikke jeg har oplevet nogen alternativer der ikke laggede på en eller anden måde
SlettetBruger (41) skrev:Du kan altid give mig din førstfødte :)
Jeg har set film nok til at forstå at børn bliver voldtaget i sønderjydeland, så den springer jeg over:)
Anywho, den ser ud til at være awesome, men jeg har ikke cash nok til den, du ved, med den førstefødte and all:)
Tænkte bare at det kunne være fint med en boxee når man nu har fået sådan noget tdc-home-trio-se-mig-jeg-har-tdcplay-noget, men jeg kan godt vente lidt endnu.
Ingen voldtægt her... Det er blot for at se hvor meget børn påvirkes af vold så vi kan få afsluttet debatten her på newz :-)
og så skulle woller også til at byde noget der ligner 2 førstefødte... det kunne være en udvikling der ville give problemer i længden
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.