mboost-dp1
Så er den gal med SKAT-fishing igen, igen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Fik denne her idag:
Dato: 28 Jan 2013
Meddelelse om tilbagebetaling af skat for år 2012
Kære skatteyder,
Jeg sender denne e-mail for at annoncere: Efter den sidste årlige beregning af din finanspolitiske aktivitet, vi har fastslået, at du er berettiget til at modtage en tilbagebetaling af skat af:
DKK1,134.56
At modtage din refusion, kan du udfylde og indsende den afgiftsgodtgørelse form.
Klik her for at få adgang til din refundere
--
Den kommer med følgende afs.-adresse:
SKAT Selvbetjoening [email protected]
Meddelelse om tilbagebetaling af skat for år 2012
Kære skatteyder,
Jeg sender denne e-mail for at annoncere: Efter den sidste årlige beregning af din finanspolitiske aktivitet, vi har fastslået, at du er berettiget til at modtage en tilbagebetaling af skat af:
DKK1,134.56
At modtage din refusion, kan du udfylde og indsende den afgiftsgodtgørelse form.
Klik her for at få adgang til din refundere
--
Den kommer med følgende afs.-adresse:
SKAT Selvbetjoening [email protected]
Og en til 5 minutter senere, men med lidt andre stavefejl, lol:
Meddelelse om tilbagebetaling af skat for еr 2012
Kжre skatteyder,
Jeg sender denne e-mail for at annoncere: Efter den sidste еrlige beregning af din finanspolitiske aktivitet, vi har fastslеet, at du er berettiget til at modtage en tilbagebetaling af skat af:
DKK1,134.56
At modtage din refusion, kan du udfylde og indsende den afgiftsgodtgшrelse form.
Klik her for at fе adgang til din refundere
Vores hovedkontor adresse kan findes pе vores hjemmeside pе ww-w.skat.dk
Meddelelse om tilbagebetaling af skat for еr 2012
Kжre skatteyder,
Jeg sender denne e-mail for at annoncere: Efter den sidste еrlige beregning af din finanspolitiske aktivitet, vi har fastslеet, at du er berettiget til at modtage en tilbagebetaling af skat af:
DKK1,134.56
At modtage din refusion, kan du udfylde og indsende den afgiftsgodtgшrelse form.
Klik her for at fе adgang til din refundere
Vores hovedkontor adresse kan findes pе vores hjemmeside pе ww-w.skat.dk
Hvor er jeg dog glad for disse sikkerhedsannonceringer. Vi er jo den del af befolkningen, som er allermest udsat!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.