mboost-dp1

SÅ SLAP DOG AF KÆLLING!

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
12. jan. 2012 09:12
Min skildpadde er lige vågnet af dvale, og hun er hyper aktiv.
Hun burde ikke vågne så tidlig, og de første dage burde hun være ekstremt sløv. Men det ved hun tydeligvis ikke, så hun har rumsteret rundt konstant de sidste 12 fucking timer... SÅ SLAP DOG FOR HELVEDE AF KÆLLING!!!
Gravatar #2 - terracide
12. jan. 2012 09:15
/turtlesoup...
Problem solved.
Gravatar #3 - Mort
12. jan. 2012 10:39
Nu er skilpadder jo ikke ligefrem svære at pacificere. Et stykke dobbeltklæbende tape på oversiden af skjoldet kombineret med en væg eller et loft og så er den ged barberet.
Gravatar #4 - BurningShadow
12. jan. 2012 10:52
Hvis bare jeg kunne være sikker på at hun ikke gik i dvale igen, så kunne jeg begynde at fodre hende. Jeg ender nok med at tage chancen, og så smutte i fakta efter en banan. Ikke lige det sundeste, men hun elsker det, og går amok til hun har banan i hele hovedet. I det mindste larmer hun ikke imens :D
Gravatar #5 - BurningShadow
12. jan. 2012 10:55
...altså det skal ikke forstås sådan at jeg ikke værdsætter jeres forslag, men der er altså ikke meget ved at koge suppe på en skildpadde der har tilbragt nogle måneder i dvale. Og jeg har ikke noget dobbeltklæbende tape.
Gravatar #6 - Sanity
12. jan. 2012 11:09
Jeg ville have fundet en gør det selv dobbeltklæbende tape vejledning. Men jeg fandt noget MEGET sejere i stedet... eller

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login