mboost-dp1

Scam på Gul&Gratis og en fjollet køber

Gå til bund
Gravatar #1 - KaW
17. maj 2011 23:32
En eller anden gut opretter en computer til salg på Gul&Gratis, og sætter prisen til 500kr, men han forventer mere, grunden til at han sætter det til 500kr er at han vil have folk klikker ind, og han forventer mere.

En anden gut ser tråden, og kommenterer.

Han ringer så efterfølgende op til sælger, og optager samtalen, og ligger samtalen op på hans hjemmeside som "telefonfis", lyt til tråden her: Lyt til samtalen her!

Køberen som ringer op har brugernavnet 'Svedel77', og har en masse interressante indlæg rundt omkring nettet.

Han lagde selv lyd-tråden op på OndMis.dk.

Svedel prøver også at sælge en MacMini til 4.000 kroners overpris her

Internettet er fyldt af tosser :)
Gravatar #2 - nielsbuus
17. maj 2011 23:51
Nej, hvor er det godt. Jeg kender ikke noget til denne 'Svedel77' men hold fast han gør det godt. Manden fortjener et job som telefon-owner i morgenradioen.

Ham sinken der tror prisfeltet på Gul & Gratis er beregnet til at lokke folk ind på hans annonce fortjener denne straf.
Gravatar #3 - KaW
18. maj 2011 04:55
MadiZone (2) skrev:

Ham sinken der tror prisfeltet på Gul & Gratis er beregnet til at lokke folk ind på hans annonce fortjener denne straf.

Hehe, på en måde er jeg enig.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
19. maj 2011 21:30
Kan vi ikke få ham herind om underholde ? :P

Comedy Newz 2011 - EXTREME EDITION
Gravatar #5 - KaW
20. maj 2011 00:27
Hvis du søger på hans profilnavn har han en gang haft et brugernavn på newz.
Gravatar #6 - Makey
20. maj 2011 01:14
"Har du ikke noget liv?"
"Ikke sådan rigtigt..."
"Nej det tror jeg på!"
"...og jeg sidder os med hånden nede i bukserne... Mvøøøøehøeh"

Lingu + drugs + phone = the above?
Gravatar #8 - Emil
22. maj 2011 10:10
Jeg synes, det er genialt... det er sådan noget humor, verden har brug for... og hvis fjolset prøver at svindle med prisen, så må han jo affinde sig med at der er en vis risiko for at nogen tager lidt pis på ham :)
Gravatar #9 - trylleklovn
22. maj 2011 10:44
Lol hvad sker der for ham han har ringet op, hvorfor lægger han ikke bare på. Men okay han lyder heller ikke meget ældre end 15.
Gravatar #10 - myplacedk
22. maj 2011 11:04
Jeg forstår ikke helt den med "har du ikke noget liv?"

Lad os bare springe den bogstavelige fortolkning over. Hvis han var død sad han jo nok ikke og grinede.

Så vidt jeg kan høre morer han sig rigtigt godt, OG han får givet besked til en fyr som bevidst irriterer andre for egen vinding. Det er da ganske udemærket brug af sin tid.
Gravatar #11 - izym
22. maj 2011 11:10
Det lykkedes faktisk svedel, at få lukket sælgers bruger på Gul&Gratis, netop pga. det trick.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login